I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uthyres: etta i centrala karlstad

Övrigt - Köp & Sälj

2007-09-25 16:23

Uthyres: etta i centrala karlstad

hyra : 3700
 bostadsform: bostadsrätt som du hyr i andra hand
 el: ingår i hyran
 inflytt: NU
 storlek: 1:a på 35 kvadrat

Övrigt:

Ligger på eneströmsgatan i karlstad, precis vid Bilan ungefär. helkaklat badrum och parkett i vardagsrum. Kan uthyras delvis möblerad

Krav:

Inte för högljudd människa.

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-09-25 16:42
fy fan va billigt för att vara karlstad, men brud betalar 5600kr för en 1a mitt i stan
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2007-09-25 16:55
hur länge kan ju vara rätt intressant att veta, om man vill bo där, i karlstad..
vadå? jag dyster?

2007-09-25 17:13
Fått nog av grannarna? ;D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-09-25 19:02
greggan andrahandskontrakt skrivs på en viss tid, den tiden bestämmer styrelsen. Just nu ligger det på sex månader kan jag tippa. Men det kanske går att ändra. Sedan kan man ju även förlänga.

frost: nej, det är inte samma lägenhet
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-09-25 21:07
du kan väl iofs bestämma att du bara vill hyra ut din lägenhet i 1 månad? men om du säger att 6 mån är en riktlinje så låter det väl bra, då vet folk på ett ca..
vadå? jag dyster?

2007-09-25 21:11
Vadå billigt? Billigt my ass, jag bor nästan lika nära city som Bilan och payar 2 lax för 26 kvm. Iofs är det inte så dyrt heller. Kolla lyxlägenheterna som poppar upp lite här och var nu. Där får du paya sjuka summor per kvadratmeter.

2007-09-26 15:27
GAIA::O.T men de nya husen vid herrhagen/hamnen som byggs där kostar 2:orna som är ca 50 kvm runt 8 lax =/
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2007-09-26 21:46
meskker

Exakt, det är de lyxlägenheterna jag syftade på, hehe.. Lär vara feta som fan dock. Vad hände i Muséeparken btw? Såg din piece, den verkade inte riktigt klar? :)