I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes Cubase SE

Övrigt - Köp & Sälj

2007-09-16 10:53

säljes Cubase SE

- Medföljande installations skiva för musikprogrammet och ljudkort  + instruktionsbok
- Externt ljudkort (MI2) m. ingång för mick och instrument + instruktionsbok
- Virtual instrument collection (skiva + instruktionsbok)

1500 :-

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-16 11:27
vilken SE-version är det?

och vad ska du ha för bara programvaran och instruktionsboken?
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-09-16 11:39
Det är cubase system 2. Jag säljer inte programvaran för sig, men jag kan tänka mig förhandla om priset.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-16 11:45
jag har ett m-audio fast track som jag använder idag och är så sjukt nöjd med.. så är inte i behov av ljudkortet

men är priset rätt ska jag ändå fundera på det
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-09-16 22:06
det lönar sig inte för mig att sälja delar av paketet. De blir bara svårare att få sålt isåfall. Vad för pris har du tänkt dig?

2007-09-16 23:24
ingår det fria uppdateringar i mjukvaran? man kan ju få nyaste Cubase SE3 för 1400:-

2007-09-17 11:46

a fan... vart har du sett de?

2007-10-24 23:55
Finns grejjerna kvar?
Från gatan till kåken, från kåken och ut.<br> Till livet man lever tills sagan är slut.

2007-10-29 03:27
Steinberg system packs ar speciellt. Dina inputs pa tracks staller in sig sjalv, kan aven tillagga att interfacet samt cubase ar optimerade for varandra. Valdigt lag latency, i bade input samt output. Anledningen till detta ar hur de ar routat hela ljudsystemet tillsamas med Mi2.