I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Soffa att sova på el liknande i Barcelona v37-38

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-09-04 16:14

Sökes: Soffa att sova på el liknande i Barcelona v37-38

Det känns som halva whoa för närvarande är på väg till, är i eller är på väg från barca så därför tänkte jag testa lite om det finns soffor eller liknande att sova på. Jag och två polare är på väg genom Europa och är trevliga och pålitliga gossar med låga krav på var vi får sova, så länge det finns ett tak och man kan lämna väskor över dagen.
Kan lägga ut en €50 i veckan per skalle, detta kan ju självklart diskuteras vid behov. Ni behöver inte heller inhysa alla tre, en eller två går också bra, och det är såklart minst €50 i veckan ni får då. Vi är sjukt flexibla och har inga krav utöver de ovanstående.
Det som för oss är intressant är vecka 37 (nästa vecka) och v38 fram till den 19de september.

För kontakt går det skitbra att ringa eller smsa mig på 0736854882 eller maila [email protected] alternativt skicka meddelande här på whoa.