I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: WoW konto

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-09-03 10:19

säljes: WoW konto

De karaktärer jag har är samtliga på alliance PVE Azjol Nerub servern. PCT aldrig använt.
Mage (70) "Bootstrap"
Präst (70) "Mellon"
Warlock (70) "Uglyface"
Rogue (54) "Smygfot"
Warrior (40)"Stryk"
Hunter (40) "Bagger"
Shaman (20) "Pinball"
Har även en horde warlock lvl 25+...med runt 200g plus massa mats å gear.

Angående gear etc så är samtliga icke lvl 70s redo för lvling...lite gear ligger och väntar i banken upp till lvl 58.
Min mage har battlecast setet samt shadow weave setet, galdiator handskar och gladiators end game. offhand. plus någon fler epic. runt 720+ frostdmg.

Prästen har Whitemend set, primal mooncloth set sen är nog resten blått. ligger väl runt +1200 healing och ca +500 på shadow.

Warlocken har ingen epic men 2 rare från honor rewards. någon grön pryl och resten blått.

Har en bank char med ca 2500g så det finns fortfarande utrymme för bättre gear etc.
Epic flying mount på magen och vanlig flying på lock och präst.
Maxade yrken som tailoringx2(mage och präst), alchemy (warlock transmute), mining, herbing.BS, engineering och JC på 225 på warriorn och huntern samt Enchanting/skinning 300/300 på roguen.

samtliga lvl 70s har mer eller mindre hela shadowmoon valley, Blades edge och Netherstorm quests kvar att göra så ca 3000g finns att hämta där..

Vill du ha mer info eller ingame spec så ring eller maila.
Utgångs budet är på 2000:- och kontot säljes såklart till högstbjudande.

Secret question är ej tillgängligt då jag klantade till det när jag köpte spelet för nästan 2 år sedan. Jag har prövat få fram rätt svar men utan lycka. Så SQ kan jag ej ge er. Litar du inte på mig så kan vi träffas IRL så du kan skjuta mig om jag fifflar xD.

Tror ni man får det sålt för 2 papp?

tut!