Säljes: vinyl och lite kläde
Säljer en del grejer på grund av flytt.
LP: Krumb Snatcha - Snatcha Season pt. 1 - 120 kr Mr. Schnabel - Is'n Schnabelding (Willkommen in Schnabylon) - 80 kr Tungtvann - Nord og Ned - 50 kr Xzibit - Man VS Machine - 50 kr V/A (Nas, Mobb Deep & Cor'mega) - The 41st Side - 80 kr Buc Fifty - Bad Man - 100 kr Shabaam Sahdeeq - Never Say Never 100 kr Cage - Movies For The Blind - 100 kr Swollen Members - Monsters In The Closet 100 kr
12" - 30 kr st. Houman Sebghati - Intoxikerad Poesi Hieroglyphics / J-Ro - Soweto / What U Lookin At? Black Eyed Peas - BEP Empire Mos Def - Work It Out Supernatural - Internationally Known Blackalicious - It's Going Down (sit back) Al-Shid - M.A.T.H. / The Big Hit Slum Village - Tainted 7L & Esoteric - Mic Mastery Rusty James & Aegiz - War Stories Kreators - Home Tragedy Khadafi - What's Good? The Last Emperor - The Banger Big L - Street Struck Aceyalone - Microphones The Coup / Virtuoso - Drug Warz / This Is A Battle Killer Mike - Akshon D&D Crew - Killit Young Zee - Everybody Get QNC - Repertoire Da Beatminerz ft Caron Wheeler & Pete Rock - Open (clean) Spotrunnaz - The Verdict Spotrunnaz - The Uh-Uh Scoob Rock - As The World Turns Street Reportas - America Undercover Krumb Snatcha meets Krookie Monster - Rich Get Rich Casual - VIP Chuck D - No Paris - Break The Grip Of Shame Network Reps - Dos Collabo UGK - Gold Grill / Choppin Blades / Let Me See It Akinyele - Love Me For Free Bumpy Knuckles - Tell Em I'm Here Method Man & Redman - Tear It Off Baldhead Slick & Da Click - Damage You Ridz Erick Sermon - We Don't Care Swing-Fly - It's Alright Ant Lew & Maximum - Wild Out AZ, Cor'mega, The Union, Animal - Let's Live / Killer Instinct Styles P - Daddy Get That Cash 8-Off Agallah - Imagine Your Life Nas - God Love Us
____________ X-Large (kortärmad tjocktröja storlek XL) utgångspris: 100 kr http://img142.imageshack.us/img142/6066/mg4943su8.jpg X-Large (t-shirt storlek XL) Utgångspris: 75 kr http://img440.imageshack.us/img440/9705/mg4955hm9.jpg
Köp för ett sammanlagt värde under 150 kr är ej intressant för min del. Pengarna skall sättas in på mitt konto på Swedbank och därefter skickar jag skivorna. Fraktpriserna varierar från 30 kronor och uppåt. Är det två personer som vill ha samma skivor är det i regel personen med störst inköp sammantaget som får skivan såtillvida vi ej kommer fram till en annan uppgörelse. Notera att köparen står för frakten!
Jag kan mötas upp i Rissne samt vid Karlaplan under dagtid.
Skicka meddelande!
And they all want to love the cause 'Cause they all need to be the cause They all want to fuck the cause
|