I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Oanvända LRG-jeans

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-08-09 16:51

Säljes: Oanvända LRG-jeans

För en tid sedan köpte jag två par skitsnygga LRG-jeans i Sheltas webbutik i tron att jag skulle komma i dem. Vilket jag snart upptäckte att jag inte gjorde. De är i storlek 32 och något mindre än många andra modellers 32:or om jag inte misstar mig. Därför har jag gett upp hoppet om att kunna bära dem bekvämt inom en överskådlig framtid och säljer dem istället. Jag har bara provat dem framför spegeln två gånger, med nedslående resultat, och tvättat dem en gång efter det. Enligt lapparna på byxorna ska man tvätta dem tre gånger innan man börjar använda dem för att inte riskera att de färgar av sig. De kostade tillsammans 2100 kronor när jag köpte dem, inte inklusive frakt. Jag säljer dem för 1500 tillsammans, knappt 30 procent billigare än nypris alltså. Jeansen är av modellerna "The hills have eyes" samt "95 til infinity". Finns i Stockholm.

Översikt

Framfickor

Framfickor

Bakfickor

Bakfickor




Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.