I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Looptroop/Ison&Fille/DC&Danja/ RustyJ&Aegiz/ShipOfFools/Gov.Andy

Övrigt - Köp & Sälj

2007-08-02 13:01

Säljes: Looptroop/Ison&Fille/DC&Danja/ RustyJ&Aegiz/ShipOfFools/Gov.Andy

Jag säljer lite skivor jag har över:

DC & Dainja - Swedishish EP (feat. Form One, Leo, Glaciuz, Akrobatik, Sage Francis & L-Fudge)
Governor Andy - De Torra Benens Dal CD (Lite Skadad Booklet)
Highwon - Beats Rim & Gendish EP (Lite slitet omslag)
Ison & Fille - Tillbaka Till Gatan EP
Looptroop - Heads Or Tails EP (Bildomslag) 200kr
Looptroop - Ambush In The Night (Röd/Internationell Version) 12" ("Stor" klisterlapp på omslaget) 100kr
Looptroop - Long Arm Of The Law 12"
Promoe - Yes Ayah/Stay 12" 100kr
Promoe - Prime Time/Chosen Few 12" 100kr
Rusty James & Aegiz - War Stories EP
Ship Of Fools - Check The Resume/Say What 12" (liten prislapp på omslaget)

Priser: 150kr/st om inte annat anges eller Bud
Bud under utsatta priser ignoreras.
Frakt: 50kr/order (undantaget om du bara köper Gov.Andy vilket blir 10kr)
Vid köp av alla skivor: 1300kr (inklusive frakt)
Betalning: I förskott till mitt bankkonto

Byte är möjligt, ge förslag.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-02 13:06
om någon admin vill kan ni korta ner titeln på tråden lite så det inte ser så illa ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-02 13:16
för övrigt: en veckas aktion alltså till: 8/8

2007-08-02 13:34
Går det att mötas upp i stockholm?
Är intresserad

2007-08-02 14:43
Fifflarn:

Tyvärr inte, jag bor (som jag borde sagt i första inlägget) i GBG. och har ingen vän som skall upp till sthlm snart

därimot kan jag skicka det du vill köpa.

2007-08-02 15:06
jag ska till sthlm i helgen, men vet ej om jag hinner hjälpa tilll...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-08-02 15:08
tack för erbjudandet mayornas, men det hinns nog inte med, jobbar hela helgen (inklusive i morgon) så det hinns inte med tyvärr. men tack ändå

2007-08-03 18:40
Fifflarn:

vad är du intresserad av?

2007-08-06 13:12
Graffare

2007-08-06 14:24
Är intreserad på governor andy, om du kan träffas i sthlm
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-08-07 12:03
PuGe: jag kan skicka