I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] X-box plus 6 spel och 3 doser och en dvd grejs för 600!!

Övrigt - Köp & Sälj

2007-07-24 15:58

[Säljes] X-box plus 6 spel och 3 doser och en dvd grejs för 600!!

som tråden namn så är det:

X-box plus 6 spel och 3 doser och dvd grejen för 600.

Måste iväg på en gång på grund av att snart är de rättvik och classic car week=) så df säljer jah det så billigt.

Spelen är:

Larry,
Nfsu2,
star wars battle front 2,
mafia,
en massa demo spel,
medal of honor: rising sun,

Allt det här mot att DU hämtar det för 600.

Finns att hämtas i sala/västerås/enköpings trakterna.

pZ n bless  /andeen

Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.

2007-07-24 16:08
Bud kan oxå tas.
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.

2007-07-24 18:27
Upp då,, det är as billigt juuuh Glömde skriva "säljes" i topicen med.så om nån moderator kan skriva till det ..pZ

2007-07-26 21:55
Komigen nu 600 är fan inget för det här!!! komigen nu

2007-07-29 15:13
Upp då!!! hämtas i sala!!! nämn ett pris du är villig att betala om du HÄMTAR DET ,,upp upp,,måste iväg nu.,,, pZ