I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Finnes:Dagmatte i Södertälje under hösten 2007

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-07-05 14:10

Finnes:Dagmatte i Södertälje under hösten 2007


Hej, mitt namn är Karin, jag fyller 25 år i December, och jag har tidigare varit dagmatte (hösten 2006). Jag har själv en dvärgpinscherhane på snart två år och har erfarenhet med honom från både hunddagis och dagmattar.

Då jag återgår till att studera på kvällstid under hösten 2007(from mitten av augusti) undrar jag om de finns intresse för dagmatte i Södertälje under den tiden. Kan eventuellt förlängas även till våren 2008. Finns det inget intresse kommer jag fortsätta att jobba under dagtid, men skulle vara trevligt att kunna stanna hemma med min hund om dagarna och vara hundvakt som en extrainkomst.

Jag bor i Grusåsen, bor ni i närheten går jag gärna och hämtar/lämnar hunden om de behövs.
Jag hjälper gärna till de kvällar jag inte pluggar och om helger/semestrar om så behövs.
Går utmärkt att lämna så tidigt som 0600 här.
Har erfarenhet av att vakta valpar.

Ersättning kan diskuteras beroende på erat behov av vakt.

Löptikar och hundar på över 15 kilo tar jag tyvärr inte emot.

Är detta av intresse, hör av dig!

Kostnad: 100 per dag, 200 per dygn (rätt så standard)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.