I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Technics SL1210mk2 med blue leds+Ortofon OM Pro-nyskick

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-07-02 15:04

Säljes: Technics SL1210mk2 med blue leds+Ortofon OM Pro-nyskick

Technics SL1210 mk2 med Ortofon OM Pro med blue leds


KLICKA FÖR BILD


Spelaren är bara några månader gammal och befinner sig i nyskick.Använt endast för vanlig vinyllyssning(aldrig deejaying) i en rökfri hemmamiljö.Det ända som förekommer med kosmetiska anmärkningar är locket som kommer från en annan spelare-därför det förekommer några synliga repor-inget farligt dock.


Medföljer:

-puck

-lock

-orginal technics pickuskal+ortofon OM pickup

-slipmat från m-nus(jättebra kvalite)

-en extra, blå popup lampa

Pris: 3500 kr eller bud .Jag svarar inte på skambud eller snackarmail.Vid snabb affär kan jag lägga till en splitter ny Ortofon Pro stylus(se bild) för en hunka.

Har även en lagom stor samling av svensk och bra amerikansk hiphop som jag kan tänka mig sälja för rätt pris.

Spelaren finns i Saltsjöbaden utanför Stockholm.Ca 20 min ifrån Slussen med saltsjöbanan.Kan leverera spelaren till stan om så önskas.

Annars skickar jag den utan problem.Frakten går på 250 kr.Kan erbjuda betalning via internetgiro eller Payson med paysongaranti för de som prioriterar säkra affärer.


Har inte brottom.Om ngn är väldigt intresserad men disponerar inte med pengarna för tillfället kan jag vänta till lönningsdagen

Skicka gärna alla frågor i tråden.

Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE