Säljes: Massor med Vinyler & CD + Tapes.
Hej!Nu kör jag igång igen, jag säljer nu ut stora delar av min skivsamling. Vinyler & CD + Tapes. Nu har jag uppdaterat listan så att alla skivor som inte är till salu inte är med, finns skivan med på listan så är den till salu.Ni kan läsa feedback från whoa användare som har köpt skivor av mig tidigare på min presentation.Jag kan skicka via posten men köparen betalar frakten och vill du slippa frakten så kan du hämta skivorna i Örebro.Först till kvarn är det som gäller.För att det ska bli så enkelt som möjligt så fungerar det på följande sätt.1. Titta igenom listan och se om du hittar något.2. Skicka en lista här på whoa på vilka skivor som du är intresserade av.3. Jag skickar tillbaka listan med priser.Extra länk till skivsamlingen.Mvh Daniel
BikarbonatJapp jag fick ditt meddelande och jag har svarat på det, ursäkta att du fick vänta någon dag.Jag säljer även:
Looptroop - Fort Europa 2xLP Helt NY 100:-Looptroop - Fort Europa 2xLP Instrumental Helt NY 100:-Looptroop - Fort Europa | Looptroop Radio 12" Ny & Inplastad 60:-Promoe - Long Distance Runner 12" 60:-
Följande är sålda:The Beatnuts The Originators 2xLP Junkyard/Pit Fight Talib Kweli The Beautiful Struggle 2xLP Rawkus Scarface The Fix 2xLP Def Jam Redman Whut Thee Album LP Def Jam Redman Muddy Waters 2xLP Def Jam D.I.T.C. Internationally Known 12" D.I.T.C. D.I.T.C. Get Yours 12" D.I.T.C./Fat Beats D.I.T.C. Thick 12" Tommy Boy Aretha Franklin Star Collection Vol. 2 LP Arsonists As The World Burns 2xLP Matador Arsonists Date Of Birth 2xLP Matador Afu Ra D&D Soundclash 12" D&D 45 King 900 Number EP Dr. Dre Let Me Ride 12" Eddie F. And The Untouchables Let's Get It On - The Album CD Eminem & Royce Da F 5' 9'' Nuttin To Do 12" Spice 1 Amerikkka's Nightmare Various Artists Sidewalk Headliners Vol. I EP
Various Artists Sidewalk Headliners Vol. II EP
Various Artists Sidewalk Headliners Vol. III EP
Various Artists Diggin In The Swedish Underground CD Various Artists Jakten På Under Orden III CD