Säljes: Konst.
Hej och hå allesammans! Nu är äntligen nya sidan uppe, kika in den på www.lovetoburn.net . Hoppas den faller på läppen lika väl som sist! Ha det! //Samuel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
köp och sälj?
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
det går fint att köpa för besökaren, och fint att sälja för innehavaren...min förra tråd låg här, så jag kör på i samma melodi. passar det inte så är det lugna puckar att flytta tråden, jag skyller på tillfällig förvirring eller liknande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
opp!
vad tar du för en tavla då
Musikstudio pannrummet CR
det varierar ganska redigt, hör av dig i meddelande eller på mail om vilken det är du är intresserad av, om du nu är det, så får du mått och pris och grejer
jag gör grafftavlor på beställning....också andra beställningsjobb, som tex: hemma hos familjer m.m.......
^ gör du även egna trådar?
hahahah, erorone sa det!
...och det är det som är så fint med whoa!
bah, håll er till ämnet:D
jag säger, utgångspris? vilket är ett måste för att tråden ska få vara kvar.
i get more pussy then panty!
som sagt är det fritt fram för den som vill att flytta, eyegasm har redan fixat rubriken, så då verkade dte vara lugna gatan, men vi får väl se, vi får väl se
Lyx! Får du mycket sålt?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
jodå, det rullar på rätt okej, allt är inte till salu, en dle ska tils utställning eller så förhoppningsvis, men får en del beställt och liknande:) sugen?
Kan säga att jag redan köpt en tavla av cade_one och är mycket nöjd! Rimliga priser och grymt resultat.. beställde faktiskt en till nu ikväll.. So go on dudes do it! (min tavla finns på sidan, den oranga blomman)
www.justdet.se - svensk hiphop
cade, jag är en fattig stretande konstnär. :) de pengar jag inte satsar på målande går till mat och bensin, typ. men jo, om jag hade pengar, så! annars kan vi swappa någon tavla om du är intresserad.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
2pac handlade av
Cade_one back in the days, biggie å tror ja
fett fan
peace
Opp!
tjipp!
För er som gillat det som finns på hemsidan, så målar jag live i Borlänge vid Sveatorget någon gång under PEace And Lovefestivalen(26-30 juni), och utformar entrén. Dessutom ställer jag ut lite annat i skyltfönster vid DalaDemokraten. Lite av det finns på hemsidan, men det blir en hel del nytt. Kom dit och ta en kik!
under dagen dyker det upp lite nytt på www.lovetoburn.net, en del från utställningen på PeaceAndLove. lite nytt under alla kategorier, alltså något för hela familjen!
www.lovetoburn.net - det påhittade receptet på god stämning
japp, nu ligger allt uppe till slut
Redaktionen
2007-07-23 20:33
tyckte jag såg liknande på peace and love.. blev grymt sugen på att inhandla nåt när jag va där.. ska suga på karamellen ett tag.. får se om jag cashar upp..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
feta pappersgrejer.. har inte vi träffats förövrigt?
cry me a river! --> thcrew
kul att ni gillar, det är bara att slå på djungeltrumman om det är kontaktläge joda om det är mig du syftar på så får du påminna mig om det hela, det verkar ha fallit bort:S
om du inte vet så har vi nog inte det.
cry me a river! --> thcrew
ja jo så kan det nog också vara i och för sig
sådärja, nu ligger det nya saker på hemsidan, under samtliga kategorier. ta en titt:
WWW.LOVETOBURN.NET
kontaktinfo vid intresse osv finns så klart på sidan sattsejja
höpp!