Säljes: Hip-Hop Vinyler (Mest Svenskt) Nu ska jag sälja av min skivsamling så jag har råd med mat och diverse.Looptroop, Promoe & Casual Borthers:Promoe & Timbuktu - Naked Lunch 12" - 90:-Promoe & Timbuktu - Vertigo 12" - 90:-The Casual Brothers - What are you afraid of? 12" - 90:-Promoe - Prime Time 12" - 90:-Looptroop - Modern Day City Symphony LP - 150:-Looptropp - Fort Europa LP - 100:-Promoe - Government Music LP - 100:-Prome - Government Music INSTRUMENTAL LP (signerad av Looptroop och MBMA) - inte under 200:-Promoe - Theese Walls Don't Lie 12" (Signerad av Promoe) -150:-Promoe - A Little Supm Supm 12" - 90:-Organism 12, MBMA & PSTQ:Organism 12 - Diamanttårar 12" - 90:-Organism 12 - Bakom Kulliserna LP 90:-Organism 12 & DJ Large - Vem Som Hels EP 100:-MBMA - Nu Ännu Drygare EP - 100:-PSTQ - Vi Mot Röstet 12" - 90:-MBMA - Musiken 12" - 90:-Lite blandat:Sedlighetsroteln - Släpp Fångarna Loss 100:-Eminem - Cleanin' Out My Closet 12" 50:-Jay Z - 99 Problems 12" - 50:-50 Cent & Sean Paul - Dem Nah Ready 12" - 90:-Kanye West - Unrealest Joints vol.5 - 90:-Kanye West - Collage Dropout: Dropouts 100:-Allt kan skickads och skicket varierar, men om någon är interesserad av något så talar jag om skicket, det är vissa omslag som är rätt slitna.Helbild 1Helbild 2Bild på Government Music Intsrumental SignadBild på Theese Walls Don't Lie SignadKöp nu gott folk!
Looptropp - Fort Europa LP Organism 12 & DJ Large - Vem Som Hels EP MBMA - Nu Ännu Drygare EPSedlighetsroteln - Släpp Fångarna Loss Mbma -Musiken 12a
Uppski
Den där jävla disskatten köpte i princip det jag ville ha :DVill nog ha Promoe - Government Music LP - 100:- o bakom kulliserna iaf men ska fundera tills imorgon så återkommer jag i pm.