I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Dc ziphood och Sony PSP+Tillbehör

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-02-15 22:34

Säljes: Dc ziphood och Sony PSP+Tillbehör

Säljer lite grejjer, har några födelsedagar som närmar sig och jag måste få tag i pengar för att ha råd med alla presenter som måste köpas.

DC ZIP:

Ca.Två veckor gammal, använd ett fåtal gånger, fick den av min flickvän som dock köpte fel storlek, men jag tog på mig den ändå och gjorde henne glad.

Hon köpte den för 850kr, Säljer den nu för 500kr

Storlek: Small

Bilder på hooden:

BILD1
BILD2

BILD3
BILD4
BILD5

Sony PSP

Har även ett PSP som är en vecka gammal, köpte det var att han något att göra på bussresan till Malmö.

Det är ett PSP Valuepack och du får med spelen, Medal of honor Heroes, Fifa 07 och Tekken Dark Resurrection. Sen filmerna Hostage och Sahara. Även ett extra batteri med tillhörande "docknings station" Medföljer.
Köpte det som sagt för en vecka sedan på EB games i Södertälje. Då betalade jag runt 3100kr för hela paketet.
Du får det för 2200kr.

Kartongen, laddare och allt annat som kommer med i paket får du med, allt i mycket bra skick. Även kvitton på allt förutom Sahara finns.


Bor i  stockholm, och ska det skickas så kostar tröjjan runt 50-60 kr att skicka och PSP kostar runt 130, vi delar på frakten.

Hör av er. YO

"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?
Hur liten är lägenheten?"