Wojne wojne... Ack du lilla pojk, innan du börjar begära betalt för ditt "arbete" får du nog gå en utbildning i design först. En kurs i stavning är nog inte heller så fel i ditt fall. Du använder dig av särskrivningar samtidigt som du stavar som en kråka hoppar. Du har en mycket dålig färgsättning i samspelet mellan "klicklänkar" och bakgrund, ja den är så dålig på vissa exempel, så de fungerar mest som avskräckande exempel. Om jag hade varit på jakt efter en designer till en hemsida för mitt företag, ja då skulle jag ha ryggat tillbaka och försökt få kontakt med en utbildad designer, det lönar sig i längden. Har själv sysslat med hemsidor sedan 96 och Flash var ett av de många förekommande skrytdesignverktygen som jag testade. Jag kom dock fram till att om man ska använda sig av Flash, kräver det ett team av designers, alternativt en mycket passionerad designer som jobbar hjärnan ur led, för att det ska fungera felfritt. Då och då krävs det uppdateringar, vilket tar tid i Flash. Men jag kan ha fel...så lycka till...och jag menar verkligen lycka till...
Hightimes