I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skivbutiken Satisfaktion i Haga

Övrigt - Köp & Sälj

2007-01-22 12:25

Skivbutiken Satisfaktion i Haga

Någon som vet vad som egentligen hände med skivbutiken Satisfaktion i Haga? Jag vet att snubben som ägde stället hade problem med elen eller vad det var. Har affären bara flyttat till ny lokal (i så fall var), eller har den upphört helt?

2007-01-22 12:53
han gick in i väggen samtidgt med de där med elen. han tjafasade ju med elbolaget i ett par veckor om nångon skitgrej sen la han ner verksamheten.
enligt en gubbe åp jazzhuset ska han vart ganska pling sen ett par år tillbaka, vart inlaggd å så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-22 13:02
dålig rubrik.
jag trodde det skulle handla om hur roliga göteborgare var. du lurade mig!
syumoan akoinwe!

2007-01-22 13:08
han fick ju total psykos helt enkelt.. tappade det totalt, började supa för mycket, kom på idéer som att han skulle skippa att dela upp musiken i olika musikstilar och bara ha allt i bokstavsordning rakt av, blev galen på elverket, tror han sparkade alla de andra med.. såg ni hans konstverk han körde i ett av fönstren, typ olika skivomslag som han klippt och klistrat med.. helt sjukt alltihop.. 
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-22 13:10
En av de som hade affären har öppnat en ny på skivhuggets övervåning, han har ganska litet (med rätt bra) sortiment. Trevlig är han dessutom.

2007-01-22 15:22
Aight, tackar för infon. Han verkade ganska skum under alla år jag handlade där. Synd, för han hade rätt shysst utbud och låg runt hörnet från skolan.

2007-01-22 15:37
2a långgatans e också ok
såg att dom fått in görmkt wutang också  nu på cd

2007-01-22 17:39
hehe bodde mitt imot den dåren innan, varalltid där nere för å fynda skivor, synd att de gick som de gick.
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.