I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: En massa tvspel!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-01-17 21:01

Säljes: En massa tvspel!

Fan det går inget bra med att betala räkningar. :(
Så jag säljer det som ni vill köpa.

Har massor utav saker.
Nintendo:
Gameboy (den första modellen) lös, scn med batterilucka och serienummer.
Gameboy pocket (lös eller komplett du väljer, scn i kalasskick). Genomskinlig eller rosa välj själv.
Gameboy color: (lös, komplett eller inplastad) Scn i kalasskick de med. Den inplastade är i nyskick självklart.
Färger:
Grön (inplastad), lila (komplett), gul lös. Har säkerligen fler.
Ja just det, en mintad Picatchu edition och en inplastad picatchu edition. Hade tänkt spara den sista. :(

Diverse gameboy spel, hmm..
Darkwing duck scn med box i absoluta nyskick.

Gba spel:
Golden sun (komplett)


Famicom konsol inkl sladdar (elsladd med svensk nätanslutning) Skickar med ett gäng spel med. Se spelen som plusgrejr och inget ni betalar för.

Nes grejer:
Extra hks, pistoler hmm

Snes spel:

nintendo64a:
Komplett mintad maskin (färg grå)
Komplett mintad maskin (färg genomskinligt blå)
Fortfarande orörd maskin, aldrig pillad på inte ens upppackad. (genomskinligt blå)

Spel: diverse.

Gamegear enheter:
Komplett gg i fint skick. Ntsc versionen (men den är ju reg fri så vem bryr sig?) Skickar med ett gratis spel. Sonic2.
Komplett gg i finfint skick Pal versionen inkl soni 1 plus ac adapter.

gamegear spel:
Kompletta:
Sonic 2
Deep duck trouble
Super battle tank
vad fan har jag mer?

Megadrive enhet: Komplett i finfint skick inkl sonic3. Dvs Andra modellen av enhet.

Megadrive enhet (första modellen) inkl box och manual. Skickar med ett gratis spel med.

Megadrive enhet den andra modellen (inte bundlad med sonic3) inkl kartong och manual skickar med ett gratis spel.

Sega saturn enhet med kablar och en hk. Skickar med ett gratis spel.

Har ingen dator, har ingen kamera kan knappast fotta. :/ Men ni kan ju titta på en del andra bilder i andra topics.

Vad fan har jag mer? Hmm....Har jag pratat om något och ni vill ha det droppa ett pm. Sorry om jag är kort i mina beskrivningar osv, men jag sitter och funderar på vad som händer om jag inte kan betala. :(

Jag behöver pengarna pronto!

Ps. Alla saker kan hämtas i linköping eller skickas per post. Inget skickas per postförskott iom att jag inte har något postgiro/nakgiro/plusgiro konto osv. Alla saker betalas i förskott. Kan garantera er att jag är 100% seriös. ds

Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752