Uthyres: Rum i Rågsved Hej!Jag och min kära vän yoyö AKA Elin letar efter en trevlig, ordningsam och flexibel person som vill bo i ett rum i vår fina trea i Rågsved. Du bör gilla hiphop.Hyran är 2800:- exl. el och gas. Vi har bredband så du kan kolla på whoa:-) Glassmaskin har vi också! Kök och badrum delar du med oss.Skicka ett medelande till mig, Johanna och berätta vem du är så får du veta mer om oss!PS. Rågsved är en förort till Stockholm: gröna linjen - 20 min till Slussen. Det tar fem min att gå till tuben. Ds.Vi hörs!/Johanna
Får man fråga om ni också betalar 2800 eller hade ni tänkt å hustla lite extra...
Bor ja med 2 brudar i förorten Rågsved så kan ja ju säga att ja delar hyran på 3. Speciellt när inte elen ens ingår.Men folk e ju olika.. att pynta nästan 3 lax i månaden för ett rum i rågsved är ju inte direkt nått klipp!Hoppas ni finner nån tomte som finner intresse =)
Äh fan man måste ju tjäna cash på nått sätt eller hur?
hade inte bangat om jag hade haft något att göra i stockholm. Hade man inte pallat hyran hade man väl kollat upp det och sen anmält. Iaf, det är inte så satans dyrt för ett rum nu när det kostar så kukmycket att bo. Hiphop och glassmasikn är dessutom bättre än pingstvänner och opera...