I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

värdering av frimärken i stockholm?

Övrigt - Köp & Sälj

2006-08-03 22:46

värdering av frimärken i stockholm?

mnin pojkvän har fått tag på en pärm med massa gamla frimärken o nu tänkte vi gå o kolla om dom har nått värde. nån som vet vart man kan göra det?
vi bor i stockholm

2006-08-03 23:00
Ta kontakt med någon frimärkssamlare. Eller så söker ni på google, lovar att ni hittar något om nån affär i stan.
Signatur får rum här
Toastare

2006-08-03 23:14
Pantbank ger ordentliga underpriser...
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2006-08-03 23:16
gulasidorna.eniro.se

där har du en massa och med fri värdering... gå till några olika och fråga
Toastare

2006-08-03 23:28
Mirjam

Det är bara för att folk lämnar ju in sina saker där när de är i behov av pengar, så de ger bara ut kanske en tredje del av värdet. Dessutom är de flesta sluga rävar och säger att saker och ting är värda mindre än vad de är, utnyttjar fattigt folk.

Men jag håller med om att det är bra att shoppa billiga smycken där!

2006-08-03 23:42
fråga på en pantbank vad dom skulle kunna ge för det! sen när du får ett pris av dom så gångrar du det med 10ggr så får du det riktiga värdet!
 Haters gon' hate...

2006-08-04 09:35
Fnns ett ställe mittemot McDonalds ungefär på Sveavägen, de säljer frimärken och mynt och har varit längei branschen. I alla fall har de funnits så länge jag kan minnas (20 år eller så minst).

Världspriserna har tydligen gått ner sista 10 åren, helt enkelt inga unga människor idag som börjar samla.
www.myspace.com/djpraod
www.myspace.com/speechdefect
www.speechdefect.com