Säljes: hundratals skivor till pangpris!
Började för ett tag sen sälja ut en stor del av min skivsamling här på Whoa. Har sålt rätt många skivor, men har många godbitar kvar i samlingen som bara väntar på att få en ny ägare! T.ex. på skivor jag säljer: Alkaholiks - Coast II Coast (CD 1995) Black Star - Definition & Twice Inna Lifetime (CDM) Dead Prez - Let's Get Free (CD 2000) Dj Shadow - Entroducing... (CD 1996) Pharcyde - Labcabincalifornia (CD 1995) PST/Q - Natt Klockan Tolv På Dagen (CD 2002) RZA as Bobby Digital - In Stereo (CD 1998) Shyheim - The Lost Generation (CD 1996) Lyricist Lounge : Volume One (Rawkus) (2CD-DIGI 1998 ) Checka för fler titlar här: Mina hiphop och hiphoprelaterade skivor Min kompletta lista på alla mina skivor .. Pangpriset är på 39 kr/st på allting! (förutom singlar, som i många fall kan bli billigare!) Porto tillkommer om Ni inte bor i Sthlm-området. Bor ni i Sthlm, så kan vi träffas och ta det hand-to-hand istället. Skicka mess här på whoa eller maila mig på [email protected] om ni är intresserade! Börja fynda NU!
all fire burns, little baby, you´ll learn
|