Säljes: 57 CDskivor
Finns i närheten utav Stockholm men åker bara in för affär ifall du köper flera. Köper du flera stycken kan priset förhandlas. Ifall jag ska skicka förväntar jag mig förskottsbetalning. Skivorna: Alias - The Other Side Of The Looking Glass 100:- Angie Stone - Black Diamond 50:- Antipop Consortium - Arrythmia 100:- Atmosphere - Lucy Ford 100:- Blackalicious - A2g 50:- Black Eyed Peas - Behind The Front 50:- Bone Thugs N Harmony - Btnhresurrection 50:- Brand Nubian - Foundation 50:- Buck 65 - Talkin Honky Blues 100:- Busta Rhymes - Genesis 50:- Cypress Hill - Skull & Bones 50:- Cypress Hill - Live At The Fillmore 50:- D12 - Devils Night 50:- Eminem - Marshall Matters LP 50:- Erykah Badu - Worldwide Underground 50:- Erykah Badu - Baduizm 50:- Erykah Badu - Mama's Gun 50:- Goodie Mob - Still Standing 50:- Guru's Jazzmatazz 50:- Ice Cube - Lethal Injection 50:- Ice Cube - Bootlegs & B-sides 50:- Ice Cube - AmeriKKKa's Most Wanted 50:- Ice T - VI Return Of The Real 50:- Kaah - Jiddeblasko International 50:- Kraysie Bone - Thug On Da Line 50:- Krs-One - I Got Next 50:- Krs-One - Kristyles 50:- Latin Kings - Välkommen Till Förorten 50:- Los Reyes Latinos - Bienvenido A Mi Barrio (Latin Kings spanska skiva) 1000:- (Välkommen till förorten på köpet) Lauryn Hill - Unplugged 80:- LL Cool J - Phenomenon 50:- Looptroop - Modern Day City Symphony 50:- Looptroop - The Struggle Continues 50:- Mc Solaar - Cinquieme As (Fifth Ace) 50:- Method Man - Tical 50:- Non Prophets - Hope 100:- Ol' Dirty Bastard - Nigga Please 50:- Passage - The Forcefield Kids 100:- Pst/Q - Pluralis Majestatis EP 150:- Promoe - Goverment Music 50:- Public Enemy - There's A Poison Goin On.... 50:- Roots Manuva - Dub Come Save me 100:- Roots Manuva - Run Come Save me 100:- Sherlock - Made To Measure 400:- Sherlock - Bleeding Facts (Cds) 150:- (50:- ifall du köper Made To Meause Soul Assassins - Chapter 2 50:- Spooks - S.I.O.S.O.S. 50:- Themselves - The No Music 100:- Thomas Rusiak - In The Sun 50:- Thomas Rusiak - Magic Villa 50:- The Roots - Things Fall Apart 50:- Timbuktu - Watts Dö Madderfakking Diil? 50:- Qwel - The Rubber Duckie Experiment 100:- Qwel - If It Ain't Been In A Pawn Shop Then It Can't Play The Blues (Signerad) 250:-
Thats so 97 Le Life Quiet ---Input Moustache Here---
|