I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Akustisk stålsträngad gitarr, Elgitarr!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-06-29 06:30

Säljes: Akustisk stålsträngad gitarr, Elgitarr!

säljer 2 gitarrer som jag haft i snart 2 år , den akustiska köpte jag 2005 dock.

Akustisk Stålsträngad gitarr av märket Harley Beuton, använd i ca 5 månader under 2005, intresset dog och sen dess har gitarren bara legat där. jag köpte den för 1000kr och vill ha 660kr för den.

Elgitarr av märket Falcon, gitarren är en Strata kopia och är rätt skön att spela på. denna gitarren fick jag som present (begagnad då) av en polare för ca 2 år sen. flitigt spelad på. den har också en svaj som inte syns i bilden, fjädrarna till svajen är lite gamla så jag satte ett litet träblock för att hålla fast strängarna :), med gitarren så kommer det några reservsträngar svart läderaxelrem. och en brun gitarrväska i skinn. vill ha minst 700kr för denna gitarren. (vid snabb affär så slänger jag med en sladd också :))

båda gitarrerna hämtas upp i Lund!

akustisk

Elgitarr

"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"