I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Sony Ericsson W800i

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-06-26 16:21

Säljes: Sony Ericsson W800i

Säljer min telefon nu. Köptes september förra året och har därav fortfarande garanti kvar. Behandlad med ömhet. Helt fri ifrån repor, endast några dammkorn under skärmen á la Sony Ericsson.

Den som är intresserad vet vad den har. Bl.a. 2 megapixel kamera med autofokus, härlig mp3spelare och massa annat kul.


Följer med:


Original förpackning
Kvitto
512 MB minneskort (jag har ca. 80 låtar på den utöver och har då ändå plats nog att ta foton och spela in filmer osv)
Originalheadset. (möjlighet till egna 3,5mm hörlurar)
Batteri och laddare.
Usb-kabel till datorn.
Cd-skiva med USB-drivrutiner.

Bonus:
Den är uppdaterad med allra senaste programvaran ifrån Sony Ericsson. Alltså slipper du massa problem som finns med många w800 med bl.a. dåligt ljud på full volym, kamera som sätter igång sig själv, usel videokamera och sega menyer. Allt det är fixat med senaste programvaran! Ångrade mig nästan att jag köp ny telefon efter att jag uppdaterat den!
Du får dessutom Opera Mini Advanced Webbläsare installerad och klar. Sjukt fet webbläsare som läser nästan alla vanliga www. sidor.

OBS! Säljes endast i Malmö området. Orkar helt enkelt inte fixa med post och skit.

Pris: 1200 kr! Kan diskuteras!