I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: PSP + spel

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-04-01 13:41

Säljes: PSP + spel

Jag tänkte sälja mitt PSP med tillbehör och 4 spel. har kartong till alla spelen och själva psp'et. Pspet är inte särskilt repigt, men har två små bubblor som jag fick när jag använde ett skydd mot repor:/ men man ser de tinte när man spelar, bara när skärmen är helt svart. kan lägga upp bilder om nån funderar på att köpa. Tillbehören är:
*allt somn följer med i ett value pack(laddare, mjukt fodral,strap,hörlurar,32 mb minneskort)
*ett battery pack, som gör så man kan spela ungefär 2 timmar längre på sitt batteri
*ett sandisk 1 gb minneskort och ett sandisk 256 mb minneskort
*kabel så man kan ladda pspet genom usbuttag
*har också ett slags skärmskydd som är lite sönder, tar inte med det i priset men du kan få med det.

spelen är:
*Ridge Racer
*Lumines
*Grand Theft Auto:Liberty City Stories
*Tony Hawk's Underground 2
Köpte den från Japan så ni kan se svenska UMDfilmer på den, och det är firmware 1.50 på det, så man kan lägga in hemladdade spel och spela homebrew på det. Orkar inte skicka omkring allt, så dom finns att hämtas i Umeå, kan mötas upp eller något sånt!

enligt pricerunner skulle allt detta kosta 4132 nytt. Jag tänkte mig runt 2300, eftersom allt funkar och skärmen är i ovanligt bra skick förutom dom små bubblorna.