I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Sony Cybershot F-717 inkl. fisheye!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-03-21 17:17

Säljes: Sony Cybershot F-717 inkl. fisheye!

Jag ska sälja min underbara digitalkamera, en Sony Cybershot DSC-f717. I priset tillkommer min raynox fisheye converter som är köpt i USA (ny pris 3800:-) samt alla orginaltillbehör och kartong.
Kameran har carl zeis optik, grymt skarpt! En kamera för de lite mer seriösare men funkar för vem som helst. Måste också säga att det blir en mycket gryym effect med fisheyet på!

Mitt pris är 6000:-

Ring mig på: 070 46 711 49

"Om produkten
Sony Cyber-shot DSC-F717 är en 5 megapixels kamera med maximal bildupplösning på 2560x1920 pixlar. Kameran är utrustad med ett Carl Zeiss Vario 5x optisk zoom objektiv med manuell- och autofokus. Det finns även 10x digital zoom. Man kan antingen använda den optiska sökaren eller 1,8 tums bildskärmen. Justerbar ISO med känslighet upp till 800. Förutom det manuella fokusläget finns en automatisk laserbaserad hologramfokus som gör att bilder kan tas i kontrast- och ljusfattiga miljöer. Stillbilder sparas som Jpeg samt Tiff och rörliga bilder som 16 fps 320x240 MPEG med begränsning endast av minneskapaciteten. Ljud lagras med filmen. Överföringen till dator sköts via USB. Kameran har måtten 162x124x68 mm och väger 659 gram."


Bild på kameran

Bild med fisheye linsen på

Bild på fisheyet

Ord.