I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Ljudkort!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-03-16 18:56

Köpes: Ljudkort!

Hejsan!

Jag har precis märkt att jag behöver ett nytt ljudkort, jag vet att det är många som har ljudkort liggandes för jag har sätt annonser förr, så jag tänkte spara lite pengar.
Det jag är ute efter är ljudkort mellan ca. 500-1200:- ungefär. Modellerna jag är ute efter är:

* M-Audio Audiophile 2496

* M-Audio Audiophile FireWire

* ESI Juli@

Och kort som ligger på omkring samma kvalité och pris, eller bättre. Kort sagt; tror ni att ni har något ljudkort som ni tror jag skulle gilla till ett bra pris så är det bara att höra av sig!

Ps. Jag vill att det ska vara i bra skick, vill gärna veta när det är köpt och ifall det är defekt på minsta lilla sätt, även om jag inte riktigt bryr mig ifall det är det.
Jag bor i Linköping och kan resa fritt omkring Östergötland, kan även hämta kortet i Stockholm. Annars betalar jag självklart frakten.

Tack på förhand allesammans!

Skicka medelande istället för att skriva här, eftersom jag lätt gömmer att jag gör annonser =). Har pengarna nu.

http://www.myspace.com/DjRoyalBeats