I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dator Säljes:AMD2800+,1 GB Ram,Gfx5600 Ultra,DVDRW

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-03-13 18:44

Dator Säljes:AMD2800+,1 GB Ram,Gfx5600 Ultra,DVDRW

Säljer nu min dator pga köp av laptop. Har haft datorn i ett och ett halvt år. Kvitto finns tyvärr inte då jag köpte den privat av en kille som bygger ihop datorer själv. Den har funkat klockrent, stabilaste datorn jag ägt, och jag har aldrig behövt laga något eller lämna in den. Det enda jag gjort är att jag bytte upp mig till ett bättre grafikkort någon månad efter jag hade fått den, samt köpt till en DVD-brännare i höstas, som använts sparsamt. Prestandan:

Processor: AMD Athlon 2800+ (nForce2 moderkort)
Ram: 1 GB
Grafik: Geforce Fx5600 Ultra, 128 MB
Läsare: 16x DVD-rom + Samsung 16x DVD-RW brännare
Hårddisk: 40 GB
Ljudkort: Creative SB Audigy LS

Självklart finns nätverkskort och diskettstation och allt annat man förknippar en normal dator med. Skärm medföljer ej, men tangentbord och mus kan fås med om du vill. Kan ju iofs även skänka med en gammal 14 tummare om du är riktigt desperat ;)

Chassit är i silver och svart och har ett "fönster" på hela ena sidan samt blått lysande fläktar inuti. Kan fixa bild vid intresse.

För datorn tänkte jag mig 4500. Eventuellt BVSA! Skambud undanbedes..

Kan hämtas i Örebro eller Göteborg (eller levereras på vägen där emellan), skall den skickas står köparen för frakt.

You love New York / But New York don't love you