I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sökes: iTrip till iPod video!!

Övrigt - Köp & Sälj

2006-02-28 10:35

sökes: iTrip till iPod video!!

nån som vet vart jag kan få tag på iTrip till iPod video? den vanliga (första) iTripen går ju inte för det är inte samma utgångar på ovansidan!

så vart skaffar jag mig nya iTrip
och finns det? om inte, när finns det?

"Håll Käften, din jävla arbetare. Annars kommer jag ner och slår ihjäl dig med plånboken", okänd 08:a på Marstrand

2006-02-28 10:43
Om det finns så borde den väl säljas via apple store? www.apple.se
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-02-28 10:46
iTrip låter trippigt. vad är det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-28 10:48
Vad jag vet så finns det inte någon till iPod Video ännu..

2006-02-28 10:58
haha, okej! antar att det bara är o kolla om det finns! men tror inte det kommit än!

okej, för det första! iTrip är en grej man sätter på sin iPod som sänder ut en radiorekvens som man väljer! man rattar sedan in kanalen i sin radio så får man ljudet där!

för det andra, angående lagligt i Sverige??? det skiter jag i, dum jävla lag, det är ju inte så att den har en räckvidd på 5000KM som stör någon annan!
"Håll Käften, din jävla arbetare. Annars kommer jag ner och slår ihjäl dig med plånboken", okänd 08:a på Marstrand

2006-02-28 11:28
Dem är ju olagliga men jag såg fan att dem hade dem på Macoteket, jävla nice allså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-02 11:52
yeye!!! det e jävligt nice. tog mig i kragen och beställde en som ävenhar uttag för 12V laddare till bilen och hållare till bilen så det kan sitta där eller bara ta med iTripen nån annanstans! sweeet

2006-03-02 12:19
så det enda den gör är att man får radio till sin ipod?

2006-03-02 12:29
Rolfi den sänder radio på fm-frekvenser.

2006-03-02 13:27
Köp på ebay, där kan du fynda en billigt! Gjorde precis det häromdan! Fick en itrip till nanon för 250kr inkl frakt!
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2006-03-02 18:00
en grej bara, hur långt kan man sända? om man bara kan sända några fjuttiga meter så är det ju skittråkigt..
baeng