I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Snowboardar och bindningar

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-02-16 20:33

Säljes: Snowboardar och bindningar

Eftersom det är sportlov nästa vecka tänkte jag slänga ut en till annons på mina grejer. Plus att min brorsa vill få iväg sina bindningar också.

Jag har:
Snowboard:
Ride, 144 cm. Compact 44. Provkörd, ca 5 åk.
Fiftyonefifty/5150. 146 cm. Provkörd ca 5 åk den med.
Brädorna kostade 3000:- st nya, säljer dom för 2000:- st vid snabb affär. Vid köp av båda kan priset diskuteras.

Bindningar:
Flow FL5 storlek Medium. Använda en sesong, men är fräsha och funkar felfritt. Nypris 1600:- Nu: 800:-
Crazycreek, pumpbindningar. Mer använda, inte alls snygga, men funkar som dom ska! Storlek Large. Nypris 1000:- Nu 300:-

Jag säljer dethär pga att jag tänkte satsa hårt på snowboard iår och slog på stort, men jag har en gamal skada som inte vill samarbeta, så det är bara till att ge upp.

Grejerna finns i Uppsala.

Sen har min brorsa ett par röda Ridebindningar, skitsnygga. Pump, han köpte nya grejer i paketpris så därför säljer han dom här som han åkt med en vecka i fjällen. Köptes nya innan jul från Stadium. Kostade 1000:-
Han vill ha ca 1000:- för dom och slänger med en Ridebräda, plasten uppe på har lossnat, så den ser jävligt ful ut, men det är inget hinder för funktionens skull. Brädan kostade 3000:- ny, men det måste va nåt slags produktionsfel på plasten uppepå eftersom den släpper, och även att han har garantilapparna kvar får han inte byta den hos Ride, för han har inte kvar kvittot från där han köpte den.. Men brädan är använd bara under tiden han använde bindningarna.

www.marysoul.com