Säljes: nintendo 8-bitsspel
1. Kabuki Quantum Fighter. utan box och manual . det är testat och fungerar prima! detta spelet påminner lite om turtles 1 i spelstilen och grafiken. fast, eftersom det inte är turtles så är det inte lika coolt. i vilket fall, så är det helt klart värt om man diggar halvkassa actionspel. det är relativt svårt innan man kommer in i det, och det tar nog ett tag att varva. spelare: 1 release: 1991 2. Bugs Bunny Birthday Blowout. utan box och manual . detta fungerar också utan problem. detta spelet är en nostalgitripp för många. det är väldigt, väldigt enkelt dem första 8 världarna, och har ett bonusgame efter varje bana där du har chans att vinna överflödiga extraliv. spelare: 1 rellad: 1991 spelen kostar 65:- styck och har en fraktkostnad på 25:- styck. jag är inte säker på vad dem skulle kosta tillsammans, men det är säkert någonting liknande. annars byter jag gärna spelen mot spel jag inte redan har. skriv till mig privat om du är intresserad!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
|