I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÄLJES: Linnen, Byxor, Skor - STHLM

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-10-18 22:47

SÄLJES: Linnen, Byxor, Skor - STHLM

Har rensat ur min hiphopgarderob lite och beslutat mig för att försöka sälja lite saker här på whoa. Det kommer bli en del och jag har bara fotat en bråkdel men här kommer de första grejerna

AVIREX INDIGO JEANS
Storlek: 38

Köpta från USA. Använda C:a 5ggr och i mycket gott skick.
Snygga cleana mörkblå jeans som passar till det mesta. Sitter väldigt snyggt.

Framsida
Baksida
Framficka
Bakficka
Pris: 150kr

(Det är inte fläckar på jeansen, det kanske såg ut så på någon bild men det är bara en solkatt från kameran)

ENYCE STITCHED JEANS
Storlek: 38

Ett par riktigt coola jeans från Enyce. Fulla med revor och stygn. Sitter riktigt bra, riktigt snyggt. Köpta från USA, använda c:a 5ggr

Framsida
Baksida
Bakficka 1
Bakficka 2
Detaljer 1
Detaljer 2
Detaljer 2

Pris: 150kr


ENYCE DIRT LOGO JEANS
Storlek: 38

Riktigt mörka jeans med grov sandfärgning så det mer eller mindre ser ut som du varit på festival med dem fast på ett snyggt sätt. Broderad Enyce logo på ena benet. Passar väldigt bra med falfritt plagg på den bruna färgskalan. Köpta från USA. Använda 3ggr.

Framsida
Baksida
Bakficka
Broderad Logo

Pris: 150kr






















"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold