I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förhandsbeställ: Tee's m. bush & turntable tryck

Övrigt - Köp & Sälj

   
Groupie

2005-09-01 17:37

Förhandsbeställ: Tee's m. bush & turntable tryck

Har gjort ett nytt tryck som jag blev nöjd med så jag tänkte se ifall det är några som vill köpa. Jag har även bestämt mig för att trycka upp lite fler bushtröjor då dessa är slutsålda sedan ett par månader tillbaka, jag har då även passat på att lägga till 3 st nya tröjfärger.

Turntabletryck
Bushtryck
Större bild på trycken

Färgen på bilden stämmer inte exakt med hur färgen på tröjan är i verkligheten, men ni får ändå en uppfattning om hur det kommer att se ut.

Trycket är proffesionellt screentryckt på "No Problem Classic" (180 g/m²) T-shirtar och tål tvätt upp till 40­°, det kan ev. bli så att de bruna trycks på Fruit of the loom. jag har tidigare som sagt tryckt anti bush tee's som fortfarande känns som nya.

Priset för en tröja är 160 kr med frakt inräknad, betalning sker i förskott genom instättning på konto eller genom brev, de kan även skickas genom postförskott men då kostar det 45 kr extra, tröjorna betalas dock efter att jag har fått dem från tryckeriet.

Hoodies/sweatshirts är även möjligt att få men då måste betalning ske i förskott (d.v.s innan jag beställer från tryckeriet), gällande färger är det samma färger som på T-shirtarna som går att beställa. Priset för dessa är 350 inkl frakt.

Även Damtoppar finns att beställa, och dessa har samma pris som T-shirtarna.

De storlekar som finns är S-XXL för T-shirts och Sweatshirt/Hoodie resp S-XL för damtopp.

För att beställa så skickar du ett PM till mig här på whoa eller skriver ett mail till mig på: [email protected]

Jag tror att detta var all info som behövdes, om ni undrar något mer är det bara att skriva här eller skicka PM/Mail

/Fridens Daniel