nitar, nitar och nitar. Dumma punkare.
Ok, först och främst till modsen , jag skriver i det här forumet för att jag vet att det finns lite folk som är intresserade av punkmusik här och som antagligen inte skulle kolla i köp o sälj. Varför bli blåst av bluefox eller shock när du kan bli blåst av mig mkt billigare? 1000 st aspunkiga nitar som kan göra DIG till coolaste punkisen i stan på nolltid. Dom är jävligt snygga... och inte minst jävligt punk. Jag behöver pengar, du behöver nitar (kom igen, vem försöker du lura?). 700 bagis ska jag ha. -Exempel- Ascoola grabbar (med nitar): häftiga grabbar En jävla tönt (till synes helt utan nitar): tönt -Slut på exempel- Självklart har jag bilder på nitarna som säljs också Bild ett: hem.bredband.net Bild två: hem.bredband.net FAQ (vanliga frågor och svar) fråga: Hur många nitar är det? svar: Det är 1000 stycken. Det är en del. fråga: Är nitarna snygga? svar: Ja, dom är skitsnygga. Och coola. fråga: Kan jag köpa en bara? svar: Nej, du måste köpa alla. fråga: hur blir det med frakten? svar: du ska helst bo i stockholmsområdet, annars kanske jag pröjsar frakten. Vi får se. fråga: Blir inte min mamma arg om jag ser ut som ett jävla drägg? svar: Jo, antagligen. fråga: är nitarna snygga och hur många är det? svar: se fråga 1 (ett) och 2 (två)
Better active today than radioactive tomorrow
|