I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Bärbar dator, dell pentium III

Övrigt - Köp & Sälj

   
Producent

2005-06-09 05:19

Säljes: Bärbar dator, dell pentium III

hej hopp, jag har en laptop att sälja!

info om den:

c:a 500mhz

runt 26gb hd

128mb ramminne

.. tillbehör: laddare och såndär d-link som är bra att ha då man vill ha nätverkssladd ikopplad.


har ingen bild på den men kanske kan skaffa imorgon eller så.

den har ingen cd-rom lr diskettstation tyvärr, det är ett litet minus.

dock så finns det lite mysig musik och lite softa program och filmer på den som jag kan se till att inte radera innan ni köper den om det så önskas.

filmer: soulplane, barbershop 1 & 2.. och några till coola filmer.. kommer inte ihåg riktigt..

diverse musik, massa svensk hiphop, annan konstig musik å lite amerikansk hiphop.

FL 4 är installerat och cool edit pro 2 finns också..


den kan ju vara trevlig att ha om man inte behöver en värstingdator men hellre har en liten laptop som knappt tar någon plats istället för en stationär dator som tar massvis med plats.

funkar perfekt för att surfa på, göra beats funkar helt okej och även att se på film går bra!

det är typ det jag gör med den..


usb-uttag å sånt finns på den och möjlighet att koppla i antingen mus eller tangentbord å lite mysiga saker.


tänkte väl börja utropspriset på sisådär 800kr.

den här gången så får man möta upp mig i stan (karlstad) om man vill ha den, känns inte så jättesafe att skicka en bärbar dator tvärs över landet.

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se