Säljes: Kläder Säljer lite kläder jag inte använder längre... www.bildarkivet.net Roca Wear-piké XL Lagom på mig som är 180 och väger 70 kg.. använd en gång och aldrig tvättad. 150 kr And One-sommarjacka XL Baggy på mig..använd 2 ggr kanske. 150 kr T-shirt från Triple 5 soul XL Halvbaggy på mig använd 1 gång. 100 kr Tröja från Mecca XL Baggy på mig. Använd 3 ggr kanske.. 400 kr www.bildarkivet.net T-shirt från Eckö XL Halvbaggy på mig. Använd 1 gång. 150 kr T-shirt från Mecca XL Halvbaggy på mig. Använd 2 ggr. 200 kr Tröja från Aerosoul XL Vanlig på mig. Använd 4-5 ggr. 350 kr www.bildarkivet.net Mecca-byxor Storlek 38 Baggy på mig. Använda 10 ggr. Gangska slitna. 50 spänn...om nån köper rätt mycket kan dom få dom på köpet Kemistry-byxor Storlek 34/34 Baggy på mig. Använda 5-6 ggr. 150 kr Kepsen kan nån som köper nåra plagg få på köpet...vill bli av med.. Bor i Sthlm om jag ska skicka betalar köparen frakt och får köpa iaf 2 plagg. Vet att bilderna är dåliga men visste inte om någon var intresserad. Säg till vid intresse så kan jag ta fler bilder. shu