I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes mini ipod

Övrigt - Köp & Sälj

2005-04-14 17:58

säljes mini ipod

jag har en mini ipod sljer den för 700
(har ej några grejer till den)
skriv ej här sriv i min gäst book

2005-04-14 18:30
Vadå inga grejer?
Tänk på universum

2005-04-14 18:48
minne?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2005-04-16 13:51
den har 4gigs minne ej något kvitto
Producent

2005-04-16 14:32
en i-pod utan laddare, kartong, hörlurar(?) å så...

att kommentera att den är stulen är onödigt..

vare sig den är det eller om lodisen lallat bort alla tillbehör..

skriv om ni är intresserade av att köpa =)
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Producent

2005-04-16 15:28
Aydin: de har den..
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2005-04-16 16:39
Ingen laddare? 12 eller 18 timmar batteri? Laddare kostar 225:-, då är vi uppe i drygt 900 pix, och en ny kostar 1700, med 18 timmars batteritid.
"The badder you seem, the more lies you tell..."

2005-04-16 19:10
till en ipod mini måste ni ha en kod för att kunna föra över era filer från itunes, måste installera en massa för att få den att funka, så var det iallafall för mig, och det är speciella usb-kablar och så vidare, inget man köper på cleasolsson antar jag.

det är typ en serial man behöver för att få den att funka, man kopplar upp sig till nån ipodserver, eller nått.
men det går kanske att föra över via, "den här datorn - flyttbardisk", men då går det inte att spela låtarna, då ligger dom bara i ipoden och gör ingen nytta.

allt detta står i handboken. jag har en mini.

2005-04-16 20:13
alias Ahh, du har stenkoll på det här. Du behöver en serial till programmet, ja, men vem fan vill använda itunes anyway? Finns massa tredjepartsprogram som fungerar minst lika bra, och i min åsikt, många gånger bättre än itunes. Man behöver ingen serial för att lägga över musiken. Get ya shit together boy.

Ephpod for president.

2005-04-16 20:21
vad för program kan man använda istället?

jag sa bara att man behöver en key om man ska använda itunes, sa jag att den inte fungerar överhuvudtaget om man inte har en key? get ya shit in a bag and eat it.

2005-04-16 21:28
till en ipod mini måste ni ha en kod för att kunna föra över era filer från itunes, måste installera en massa för att få den att funka, så var det iallafall för mig, och det är speciella usb-kablar och så vidare, inget man köper på cleasolsson antar jag.

det är typ en serial man behöver för att få den att funka , man kopplar upp sig till nån ipodserver, eller nått.
men det går kanske att föra över via, "den här datorn - flyttbardisk", men då går det inte att spela låtarna, då ligger dom bara i ipoden och gör ingen nytta.

allt detta står i handboken. jag har en mini.

Det är typ en serial man behöver för att få den att funka. Det är väl så jävla nära du kan komma till att säga att den inte funkar överhuvudtaget?

Det finns väldigt många alternativ, jag använder själv Ephpod, sedan vet jag också att det finns en Plugin till winamp, som man kan överföra låtar med. Det finns många fler, men jag kan inga fler namn på rak arm.

Ja, att lägga min shit i en påse och äta är väldigt saklig kritik.

2005-04-16 23:23
vart bor du nånstans jag köper den om du har den kvar å kan möta i skåne!!

2005-04-17 03:08
han har fått bud på 800kr, det fick han i fredags...så verkar som man måste bjuda 900kr för att ligga på topp

när slutar denna påstådda budgivning?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2005-04-17 10:39
men köpden då ring mig 0762417246
jag har hörlurar med