Köpes: Prinsesskrona/tiara
Någon tjej/kille? som vill bli av med sin prinsesskrona/tiara för en billig summa.. Jag tänker då främst på sånt tjaffs i plast eller liknande som man kunde köpa på HM för ett tag sedan, tror inte det finns kvar där nu.. Hjälp en prinsessa att kunna gå på balen! :)
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
urr P20 Bling!!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
mrwhoo P21, hmm nepp det har jag faktiskt inte, tack för tipset! urr P20, ooh 350 spänn, inte så dyrt heller.. buy me one ;)
kolla buttericks och affärer som säljer festkläder.. jag ska också kirra en tiara hade jag tänkt. jag ska på glamourfest. =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
=) nja, överlåter det till prinsen
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
F19, ja fan buttrick, det är klart de måste ha sånna grejer..tusen tack, maskerad är det som gäller för mig :)
synd att du inte bor i Malmö. vi har några i plast på lagret på H&M. dock för barn, men dom passar vuxna ändå. :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back , jao attans bullar :)
hehehe :) skulle ju kunna skicka o så iof. speciell färg? :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back, hmm silver eller guld är väl det som jag har tänkt..Men grejen är den att jag ska ha den på lördag och jag har redan en möjlig säljare här i sthlm..Men tack så mkt för vänligheten!
Men ändrar jag mig inom rimlig tid så kontaktar jag dig mer än gärna :)
ok. gör så. :p menade om d va nån speciell färg på "strassen" du ville ha :p hehe
jennie-is-back , vad menas med strassen?
d som glittrar på kronan du vet. "diamanterna/stenarna". hehehe
aha hehe är det sånt lyx på era kronor alltså, det var inget jag krävde..Men min klänning går i en fin gammaldags rosa, så nån färg som är passande till de kanske? Vad tar ni för dem förresten?
hehe jag tror att d finns. bra att veta vilken färg ifall du skulle vilja ha du vet :) vet faktist inte va dom går på. råkade se att vi har några på lagret när jag skulle hämta larm för att larma ågra plagg. kan kolla när jag jobbar på tisdag :)
Ah kolla på tisdag du, vore shysst..och kika om det finns sån där strass i rosa kanske, eller bara i lite bling bling silver!
tror att hela kronan e i silver o strassen e i rosa faktist. ska kolla. :p kan kanske ta bild oxå. vi har vingar oxå om du vill ha. :p hahahahaha :p
Om det är så, så är det ju nästan för perfekt! bild vore toppen, men glöm vingarna du, prinsessa, inte ängel :)
hehe lovar att jag ska kolla :) ska lägga in d på mobilen oxå så att d påminner mig så fort jag har lunch eller börjar jobba. hehehe :) ok då. :p
jadå. d gör vi. inget att tacka för. :)