I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: le coq sportif skor, väska, boomerang jacka

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-03-05 15:40

Säljes: le coq sportif skor, väska, boomerang jacka

har lite saker att sälja. kan mötas upp om ni bor i sthlm. Annars kan jag skicka men då får köparen betala för fraktkostnader och sätta in pengar på mitt konto INNAN jag skickar.

det går ej att pruta på sakerna och om ni är intresserade så skriv ett meddelande till mig så tar vi det där.




Boomerangjacka, grå/militärgrön (färgen skiftar beroende vilket ljus man står i). Dammodell, storlek: Medium .

Pälsen på kragen (finns där men syns ej på bilden) är äkta och ditsatt efteråt hemma. Jackan är hel och fräsh, säljs pga fel storlek.
(Kan också tänkas bytas mot en likadan i mindre storlek ).
Nypris: ca 3700:- | Mitt Pris: 2000:-

_______________________

Le Coq Sportif sneakers: brun/guld, en sliten "look". Storlek: 40 .

Använda högst 5 gånger och de är hela och fräsha. Det enda som är slitet är märket i själva skon (men det slits ju först av allt). Säljs pga. att jag vill ha ett par i annan färg.
Nypris: 699:- | Mitt Pris: 300:-

_______________________

Mocka väska från MarZio, mörkbrun mocka. "mellanstor" hand/axelväska, man får plats med det mesta ändå.

Inte alls använd speciellt mycket, inte sliten alls. Säljs pga. att jag tröttnat på den helt enkelt.
Nypris: 950:- | Mitt Pris: 400:-