I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: telefon, kläder & rollfärg

Övrigt - Köp & Sälj

   

2005-02-10 21:44

Säljes: telefon, kläder & rollfärg

mohahah vicken smart texst jag skrev då komma alla vilja se vad det är weeee =)
har lite saker att sälja. det är bara att kålla igenom och hitar du någe du vill ha skriv meddelanden till mig..tackar så länge

färg för tavlor acryl färg märke system 3 och winsor och newton dom flästa är mer en halv fulla.Färger silver,kopparbrons,4 röda två licka två olika röda,blå,gul,grön,lila och en till gus blå,så en svart. Sen har jag olje färg också 18 olika färger, så har jag pigment pulver funkar att ha vaten i eller olja man köper i konstafärer käns som att man målar med lite sant i färgen men är hellt ok att göra tavlor med färger i det grön,svart,signal röd,så brun.. så är det 1 spray lim. så är det vå små flaskor med brillaiant watercolour skönt att göra figurer med dom som ahr har andvet sånt vet vad jag snackar om..så är det 100 stickers också med.. allt är med på bilden under.glömde det är mer färg till akrylen 3-4 till hemma hos en kompis kommer inte ihåg färger? ..(ut gångs pris 300kr)glömde en pilot penna fölker också med en grön sådan..stor udd

upl.silentwhisper.net

nokia 3310 med en till ladare och så dära mjuka knappar vill ha 40-60 kr för den
upl.silentwhisper.net

peak performance skorta.utgångs pris 150 kr andvänd 1-2 gånger... storlek L

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ upload8/Bild-42-.jpg

DC tröja grå storlek M.. det är använd men i ganska fint skick har lagat ett hål på armen gick sönder när jag skateade...

upl.silentwhisper.net bak på den


upl.silentwhisper.net fram sidan på tröjan.


där det är lite sönder.man märker inte ens av det.vill ha 50 kr eller bud

upl.silentwhisper.net

timberland tröja färg blå grå storlek S ganska använd men fin.
100 kr eller bud...

upl.silentwhisper.net

and 1 byxsor. prasel eller vad man ska säga.. har andvänt dom 3 gånger något sånt färg svarta..storlek L

upl.silentwhisper.net

90-100kr eller bud

skateboarding is not a crime tröja.. märke nhs storlek L

den är fin men använd inte så andvänd men använd aaa skit samma ni förstår..

upl.silentwhisper.net
bilden på tröjan...

tröjan

upl.silentwhisper.net

har lite mer en 10 liter råll färg också det är bud på den.. det är färg för graffare då som vill rålla någon vägg eller så..

tackar för mig... är man intreserad så skriv till mig är man inte skit i det då ok...