Säljes: Graffiti tavlor
Så nu har jag pillat ihop några tavlor . Så tänkte kolla om de är nån/några som är intresserade och köpa nån tavla. Frakten står jag för Vill ni köpa nån tavla eller undrar någonting så skicka ett privat meddelande till mig. AloneALONE - målad på duk med ram 700 :- Alone-Numbertwo - målad på duk med ram 400 :- Alone - målad på duk utan ram 200 :- Longing For - målad på duk utan ram 200 :- Your Choice - målad på duk med ram 300 :- StarStruck - målad på duk med ram 300 :- Alone-2 - målad på duk med ram 300 :-
Reg. varumärke
ska skrapa fram lite pengar, skickar priv om jag köper!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Stronso P20 Nej ingen för tillfället. men de kommer mer sådanna i framtiden.
Reg. varumärke
Moderator
2005-02-01 19:58
Riktigt sjysta tavlor till riktigt sjysta priser! Om jag inte själv hade köpt en tavla nyss skulle jag lätt köpa en! :) Passa på nu gott folk, dNAa är den nya talangen inom Svensk-konst! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
kul att de e så billigt så tavlor kanske blir vanligare hos folk av den yngre modellen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alfons jag citerar Frakten står jag för ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom översta var riktigt snygga. inga cash dock =(
Squirtle F11 Tack så mycket :D Alfonsen Ja jag skickar som sagt! Hör av dig om du ska ha tavlan. DJDoggy P20 Tackar :) Kan tilllägga att "Alone" tavlan är borta
Reg. varumärke
"Your Choice" tavlan är också borta nu! så vet ni
Reg. varumärke
SHIT VA SNYGGA! jag vill ha alla. måste råna en bank så ja kan köpa dom. ;) nä men ja ska snacka med min sambo och kolla om vi inte ska ha nån/några!
www.marysoul.com
_Berger_ F0 Tackar! :D heh du får göra så
Reg. varumärke
kanske köper en hör av mig
gör så! ;)
Reg. varumärke
AloneALONE 600kr Longing For 200kr Your Choice 250kr Dessa 3 tavlor finns kvar och har nu satt ner priset lite så jag hoppas jag kan få dom sålt! Tack ni andra som köpt tavlor av mig! :) peace*
Reg. varumärke
Är lite småintresserad av "Starstruck"-tavlan. Du borde göra fler utan graffiti-motiv.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
skostorlek48 P19 okej! Jo hade faktiskt tänkt och börja göra tavlor utan graff motiv faktiskt! ;) Så nästa gång är de nog mer sånt!
Reg. varumärke
Nej jag gör inga beställningstavlor tyvärr.
Reg. varumärke
Gäller och va snabb här! ;P
Reg. varumärke
dNAa P18 du har inte lust att speciall måla en åt mig?
Music is my boyfriend!
om jag hade pengar så hade jag köpt longing for :( buhu...
tja
säg till när du har gjort nya tavlor för jag är asintresserad! gärna sådär runt den 20:e någon månad för då har jag pengar :)
om ja hade pengar =\ your choice va tokfet
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
sonique okej, jag ska börja på nya tavlor nu i veckan så borde ha några nya till den 20:e så jag kan höra av mig då lr så hör du av dig! ;) hehe Om nån vill veta så är det dessa tavlor som fortfarande finns kvar AloneALONE 600kr Longing For 150kr Your Choice 250kr peace*
Reg. varumärke
helvete jag ville ha star tavlan :(
Kärlek och respekt...
Jag skrev ju fel i senaste inlägget. Your choice finns inte! Men starstruck finns kvar för 250kr. peace*
Reg. varumärke
Dom var fina och kul att du får sålt. Du borde sattsa mer på tavlor utan graffiti motiv, iaf om du ska sälja.. Jag skulle då inte villja ha någon som jag inte känner/beundrar:s piece på min vägg. Dom med "ram" såg inte särskilt inramade ut asså, Det heter Uppspänd duk Och Dom "utan ram" kallas för dukpanå =)
Pack! Pack! Pack!
AloneALONE var verkligen grym. Kommer lätt köpa av dig längre fram när din stil utvecklas lite.
Glenn?
Gofi P21 aa har böörjat nu med mer tavlor utan graff motiv. Men en del vill ha graff motiv vissa inte så jag ska variera mig endel. ;) aa just de heter ju dukpannå och så ja. tänkte jag inte på då. hehe! Sukusuku F0 ;D Kanske jag kan göra. Skicka ett priv mess så kan vi snacka om det. savve P28 tackar. aa okej låter bra det! ;)
Reg. varumärke
Lite kritik.. Skippa bokstäverna, dom är inte speciellt snygga.. Annars coola idéer med färger och så...
Diggade allt rakt igenom. Keep it, hade jag haft cashen, hade jag haft tavlorna ;)
BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLEEEEEEE! :D
Typiskt att det är den tiden på månaden då ja är som fattigast. Får ta och återkomma vid löning ;)
fett av dig grabben, att du känner andra som kan göra bättre, det gör väl säkert rätt många här (no offense, jag gillar tavlorna) men hur många av dina vänner gör såna här tavlor och säljer? sluta dissa, du är skit o
åh.
bevakad P20 hehe gör så! ;) bevakad P20 Den är såld, tyävrr. fiskballe P18 aa visst är de sjukt, jag känner en som har en tavla hemma som är värd 3000kr. Vet du vad de är på den? de är 3 sträck med blyertspänna, några gula,röda och blås sträck kors och tvärs med pensel. De är SJUKT!!!! okej du ahr säkert polare som är bättre som gör landskap och characters men nu är de så att jag målar graffiti. Smaken är som baken. Peace*love Tavlor som finns kvar : aloneALONE Starstruck
Reg. varumärke
BRÖLLE!!!! :D
fiskballe P18 aa gör så du!
Reg. varumärke
Ge oss nya tavlor att sätta ögonen på.
Kan man inte specialbeställa :P jag vill ha en som aloneALONE, fast jag vill inte de ska stå alone, hehe! peas awt
It's all alright!<br>
Empire P20
Din önskan blir uppfylld.
Pluralis P20
Hör av dig i ett priv mess kan vi diskutera.
Så nu lägge rjag upp 2 nya tavlor och sänker priset igen på de som 2 som finns kvar.
aloneALONE 500:-
What is your secret 150:-
The Thing 200:-
Starstruck 200:-
peace*love
Reg. varumärke
Hur mkt skulle det kosta att skicka alonealone med typ bussgods tror du?
riktigt fina, har för mej att mennan köpt ett par? =)
Hur länge ska denna tråd hålla på och dras upp? björnfälla P23 Ja minns inte riktigt. Har kollat upp de en gång men nånstans runt 50kr och uppåt skulle jag tippa på Vanskapt_ P15 thx, jo mennan har köpt en antal tavlor av mig ;D peace* De 4 ovanstånde tavlorna i mitt inlägg senast finns fortfarande kvar om någon undrar.
Reg. varumärke
ni ska se gitarren han har målat åt mig, så jävla snygg är den! ska snart lägga upp bild!
Finns the thing å your choice kvar?? Skulle vilja ha dom isf! messa om dom finns! Peace
Only mom can judge me!
Fina saker...
New job. New Life. Good life
Äh, köp dom istället då!! Så kan han bjuda mig på bärs!!