säljes: LowBudget mixtape,splitteer nya! (GBG)
Sida A 1. low budget intro! - av herr T-son 2. Slusken med Illsket Bee - Ett lyckligt slut 3. Bucc - Seen it all 4. Glappkäft med Dj Akilles - Dagdrömmare original (från hans demo Undertecknat Undertecknamn) 5. Éxitus - När drömmar inte blir till verklighet 6. BT,Johannes&David - Våra mörka spår 7. Deggan feat.Dimer - Exclusive! 8. Mind Kaos feat.Cos.M.I.C .- F-ya mind up 9. Stamina&Sammelsurium - Vi 3 10. Afrodisiak - Hoolabaloo (från deras demo "XXX") 11. Mr.Ornamet _-The building 12. Ludwig med Oscoe -dagar jag minns Sida B 1. Afrodisiak - Hur man snor en tjej (från deras demo "XXX") 2. Cap feat.TeeKaaY - Hardtimes 3. cRinc(BT & Niprone)- Studio Session tror jag? 4. Akem med Scoob Rock - Ståmer (från Akems svenska skiva "Autodidakt") 5. JaeWon - Fiyah! (från kommande demon "Soul Searchin") 6. cRinc(Anel & Vigge)med svartepetter - Nästa år 7. Tagless feat.Prognosis - Sikk Fuxx 8. Fingal&Lawkus - Banal ting 9. Hafström - Exclusive 10. T.R&Scissors - Navilamasamey med Dom Rika 11. K-nine feat.Oscoe - whocould this be 12. T-son - avlutnings låt pris: 40 kr kan skickas har ca 20 ex kommer finnas för samma pris på Shelta (andra långgatan) om du inte vill köpa ,skriv inte, om du vill köpa maila mig /Erik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|