"why did you left me alone" så kan man väl säga? feta tavlor för övrigt!
"life's a garden, dig it."
Man skulle även kunna säga: "Varför lämnat du mig ensam..." om man vill vara filosofiskt och tolka in nåt i det...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"why did you left me alone så kan man väl säga?" haha.. jag skriver som ett kukarsel... "why did you left me alone" så kan man väl inte säga? mena jag såklart... menar det att det borde va som asdf-one sa... ville bara redogöra detta för att inte verka korkad
"life's a garden, dig it."
everything är sjukt snygg, synd att den är så liten :( annars hade jag tagit den direkt
tackar! ;D jo "why did you left me alone" är fel, jag vet! :P le_Boucher P17 jag bor i karlstad!
Reg. varumärke
damn, fan vad snygga! ooohhh, jag blev riktigt, riktigt sugen men jag får vänta tills lönen kommer... måste man köpa två tavlor för 250? kan man inte köpa en bara? funderar på att ge bort en i julklapp nämligen..
baeng
tackar! :D Nej självklart får du köpa en bara! 1 tavla kan du får för 150kr
Reg. varumärke
vad bra! hur mycket tror du frakt går på?
baeng
Enligt posten.se ska frakten ligga på 50kr!
Reg. varumärke
niiice. men jag köper en troligen när lönen kommer, okej? f.ö så måste jag tillägga att jag blev sjuuukt inspirerad. tack som fan för att du la upp dina snygga tavlor! :)
baeng
NoName-02 Looking for love Om dom två inte är upptagna så tar jag dom gärna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
everything spelar det ... ugly vs evil, de var alla sköna. Är alla lediga?
om en kostar 150... o 2 kostar 250... tar du då 400 kr för alla? eller får man d lite billigare?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
shit dNA DU E GRYM! :D dom tavlorna för 600:- va sjukt jävla snygga asså : :P synd bara att jag inte har pengarna :D
fortsättning följer...
Quicksilvah P22 spelar det.. ugly vs. evil dom 2 finns kvar iaf! jennie-is-back Du får det för 350kr isåfall! ;D hehe! filip TACKAR! :D
Reg. varumärke
fett intresserad av spelar det...
Status: OFFLINE
ait! Köp för de är först till kvarn här som gäller här!
Reg. varumärke
kolla dina meddelanden. jag vill ha! :)
mrwhoo P60 Då får vi vänta tills jag blir känd då! hehe GraffieWriter tackar! ;D
Reg. varumärke
dNAa. du har inte funderat på att ha uställning med polare med samma intresse, du lär ju få ganska bra respons eftersom Graffiti är ett hett samtalsämne inom median just nu.. Här på whoa tror jag knappast du får någon tavla såld..
stringkarring P0 Jo jag har funderat på utställning! men de är vart bara och jag har typ inga polare som håller på med tavlor lika seriöst som mig bara! :/ peace!
Reg. varumärke
Snyggt som fan...fått sålt något?, nyfiken...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
tackar! :D Jorå har fått sålt några av dem!
Reg. varumärke
ja kan du skriva upp dom som e lediga?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
dom va rätt skyssta asså....
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
riktigt heta . . .
WWW.PHOTOSHOP.NU
DEN HÄR OCH DEN HÄR TACK
jag betalar 300 kr för detta, kontakta mig om vart jag ska sätta in pengar så får du min adress.... :D
åh.
300 inklusive frakt dvs
åh.
ait! ;D Tavlorna som är kvar: NumberOne NumberTwo NoName-01 NoName-04 NoName-06 NoName-07 why did you left me alone? Alone
Reg. varumärke
letterbomb Jo jag kan fixa skräddarsydda tavlor med. Skicka meddelande så kan vi snacka mer om det!
Reg. varumärke
hahaha folk köper ju, galet
Riktigt najs!!! Kanske gör ett inköp när lönen kommit...
Plan your work - Work your plan
sjukt snygga.. skulle köpt om du bodde i sthlm..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
tackar! Ska till sthlm i december . nästan så man får ta med sig en bunt och sälja! haha! :D
Reg. varumärke
som jag sagt säkert tusen gånger så är det sjukt snygga tavlor.. päjjs.
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
TAck pöjker! ;D
Reg. varumärke
hehe ja nästan så man får göra det! Det kommer iaf en hemsida efter års skiftet! om inte tidigare!
Reg. varumärke
nu blommar asfalten
För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.
dnaa men om du tar med till stockholm så köper jag med stor sannolikhet...
i'll make you disapear like gas in the air...
jag vill ha KARIN tavlan! hur mkt kostar enbart den och vart bor du??
Karin tavlan är borta tyvärr! De tavlor som finns kvar är : NoName-07 NoName-01 NoName-04 Longing For.. Numberone Numbertwo peace*
Reg. varumärke
säg till när du är i sthlm så köper jag..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?