I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: MiniDisc skivor tillbehör et.c.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2004-09-30 14:34

Säljes: MiniDisc skivor tillbehör et.c.

sysslar inte med minidisc längre och har därför en hel del prylar över.

först en minidisc inspelningsbar Sharp MD-SR70H(S) med laddare fjärrkontrollförvaringspåse... har inte använt dne på länge men den funkade bra nu när jag spelade den. 300:-

sen har jag en packe diskar närmare bestämmt runt 40 st, alla är inspelade nästan tror jag, kanske är nån tom, täker inte bemöda mig med att rensa dem, men det är schyst hiphop på nu, går självklart att spela över. har för mig att nån var trasig men jag har inte kolalt vilken. nästan alla har fodral. sen får ni även med två stycken minidisc ställ, svarta basic, rymmer 20 discar var och två stycken plastcasar, storlek som en dvdfilm men lite bredare, man bryter dem så får man plats med 8 st i varje, mkt praktiskt om du är har med dig discar på resan eller så. 400:-

vill ni ha både och får ni en hundring rabbat alltså 600:- .

hör av er om ni undrar nått..

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!