I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes via Tradera: Lot om 20 lp skivor (svenska)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2004-09-27 12:47

Säljes via Tradera: Lot om 20 lp skivor (svenska)

Till auktionen

info om Tradera

Eftersom jag lyckades sabba min förra topic så till den grad att den var oförståelig så kom en Admin ochjag överrens om att jag gör en ny!

info om skivorna: Det här är alltså en Lot (en bunt) med 20 st skivor. Alla skivor är likadana och jag säljer dem tillsammans eftersom jag inte orkar sälja dem stycket. Så här finns alltså en chans att bjuda hem skivorna billigt och sedan sälja dem stycket och göra en liten nätt vinst!

Alla skivor har omslag, skivpåse (vitt pappfodral) och givetvis skiva. Alla är i nyskick och ospelade (har testat en del av dem), det är inget fel på skivorna förutom att de inte innehållerdet de ska göra. Istället för att innehålla Fjärde Världens album så innehåller de låtar från SedlighetsRotelns "Släpp fångarna loss" album.

De spelar fint, innehåller ingahack eller liknande.

Bilder: Bilder skulle varit med i auktionen men de måste trillatbort. Jag har bilder om någon vill ha och kan skicka via mail!

Bud: Utgångsbudet är på 1 kr för alla 20 skivorna. Buden läggs på och via Tradera! Ni bestämmer själva hur mycket ni vill bjuda och det enda som tillkommer på ett vinnande bud är frakten!

Betalning: Se auktionsbeskrivning!

Är jag att lita på?: Se mina omdömmen på tradera, enbart positiva!

Tror det var allt!

Om ni inte har tänk att bjuda på skivorna ser jag inte heller någon anledning till att ni behöver skriva något i tråden.

Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752