Jag får väl önska whoa ett sista gott nytt år.
Det känns paradoxalt att önska whoa ett gott nytt år eftersom hen går i pension vilken dag som helst. Men samtidigt så har jag tillbringat flera av mina nyårsaftnar här på whoa. Det låter tragiskt jag vet, men jag tycker nyår är en amatörafton där folk som normalt inte går apeshit på festen helt plötsligt ska göra det. Tillsammans med fyrverkerier. Så jag får väl önska whoa ett sista gott nytt år, trots att det verkar helt dött härinne. Och tack för alla som stått ut med mig genom åren. Jag har inte varit elak med flit :)
Redline!
Justja, jag tänkte skriva en massa om hur mycket whoa betytt för mig, men jag glömde. För att göra det enkelt, det har betytt en jävla massa för mig och en stor del av mig är förbannad över att den läggs ner. Men samtidigt pallar jag inte vara den sura gubben som klagar på all förändring i livet. Tack till alla som jiddrat med mig. Ni har gett mitt liv en mening.
Redline!
Gott nytt år! Farväl whoa <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2014-01-01 00:14
Gott nytt år Whoa! Nästan 10 år sen man loggade in för första gången, usch fyfan vad tiden går fort!
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
Gott nytt år, Whoa! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2014-01-01 01:27
Gott nytt ååååår!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Gott nytt år! Tack Whoa för allt.
Gott nytt år!
För att göra det enkelt, det har betytt en jävla massa för mig och en stor del av mig är förbannad över att den läggs ner. +1
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Men samtidigt så har jag tillbringat flera av mina nyårsaftnar här på whoa. Nyår är sjukt överskattad ändå :)
At the gates of Eternity...
gott nytt, mvh att whoa stänger är det närmaste jag kommit att bli dumpad.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Battlerappare
2014-01-01 11:53
Gott nytt mina kära :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Producent
2014-01-01 12:35
Gott nytt år!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Gott nytt år whoa!
Evolution skrev: Gott nytt år!För att göra det enkelt, det har betytt en jävla massa för mig och en stor del av mig är förbannad över att den läggs ner. +1+1
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
För att göra det enkelt, det har betytt en jävla massa för mig och en stor del av mig är förbannad över att den läggs ner. +1
Förmodligen det sista jag skriver här, gott nytt år alla whoaiter!
Och tack för alla som stått ut med mig genom åren. Jag har inte varit elak med flit :) Jag tycker du har en skön humor samtidigt som du har varit rolig att diskutera med. :)
För att göra det enkelt, det har betytt en jävla massa för mig och en stor del av mig är förbannad över att den läggs ner. Word up!
:(
Och tack för alla som stått ut med mig genom åren. Jag har inte varit elak med flit :) aldrig upplevt dig som elak, snarare uppskattat din raka, hårda ton.
och jag skulle kunna säga samma fast byt ut elak mot så jävla irriterande kanske (fast ibland var det med flit) :)
För att göra det enkelt, det har betytt en jävla massa för mig och en stor del av mig är förbannad över att den läggs ner. +1 här också
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Redaktionen
2014-01-01 21:52
Gott nytt! Ett decennium av hiphopbaserad internet-pennalism har nog format mig mer än vad jag först ville erkänna. Whoa i mitt hjärta!
namaste
La_Latina: Vad har vi diskuterat?
Redline!
Gott nytt år alla!
Dr.Octagon skrev: Justja, jag tänkte skriva en massa om hur mycket whoa betytt för mig, men jag glömde. För att göra det enkelt, det har betytt en jävla massa för mig och en stor del av mig är förbannad över att den läggs ner. +1
//NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Gott nytt år whoa! Hej då :(
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Dr. Octagon Well, det minns jag inte. Men kontentan av det hela var att jag tycker det har varit roligt att läsa dina kommentarer ibland och att du, som jag minns det, höll en trevlig ton vid de tillfällen som vi växlade ett ord eller två. :) Om du inte minns mitt användarnamn förstår jag om du blir lite förvirrad av min kommentar. :P
Jag minns dig mycket väl....men jag minns inte att vi diskuterat nåt.
Redline!
Gott nytt år whoa , jävligt tråkigt att sidan ska läggas ner
Producent
2014-01-03 00:38