I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att lära känna folk i ny stad

Övrigt - Blandat

2013-10-30 03:09

Att lära känna folk i ny stad

Hej!

Kommer att flytta till Linköping snart och känner inte något folk där så nu behöver jag tips på bra sätt att träffa folk i en helt ny stad!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2013-10-30 09:38
skola, arbete?

2013-11-01 23:53
jag bor i linköping, vi kan ta en fika! sen ska jag spöa skiten ur dig efteråt och bajsa på dig när du ligger.

2013-11-02 18:14
korvkiosk

Det där var väl inte så snällt sagt? *hutter med pekfingret* :D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Producent

2013-11-02 18:37
Vilket jävla rövhål, alltså...
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!
Producent

2013-11-02 19:42
Det blir i alla fall lite roligt om man läser korvkiosks inlägg och tänker på att han säger det på östgötska.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent

2013-11-02 19:58
Dude! That... is... hilarious! Som att höra ett litet barn
Boom bap lives!

2013-11-02 20:00
Något står inte rätt till. Detta fick jag sänt till mitt PM i natt

korvkiosk Igår 23:34
jävla hora

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-11-02 20:14
Han mår riktigt bra..
Förlåt för att tråden ändrade riktning totalt, så får försöka bidra lite.

Börja på någon aktivitet så lär du känna lite människor..
Ragga upp på internet, för det är väl vanligt nu..
Gå in old school och dra till en skön bar och bli "uppraggad" av några som kan bli friendzone:ade
Boom bap lives!
Producent

2013-11-02 20:54
SofiaBayo skrev:
Något står inte rätt till. Detta fick jag sänt till mitt PM i natt

korvkiosk Igår 23:34
jävla hora

Jag tror att korven brukar sitta framför datorn och grunka som en galning till dina inlägg
Boom bap lives!

2013-11-02 20:58
Jag tror att korven brukar sitta framför datorn och grunka som en galning till dina inlägg

den vetskapen känns ju snäppet värre än "jävla hora" skrivet i gb...
den där korvkiosk är allt en vrickad sak
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Poet

2013-11-02 22:34
Ett kontroversiellt sätt att träffa trevligt, och vettigt folk på är genom att gå till Stadsmissionen och ta en fika. Även om majoriteten av folket där är missbrukare av något slag, så kan jag i alla fall säga att man aldrig kommer träffa en mer koncentrerad kärna av så pass trevliga människor.

Ser du även någon snubbe på stan med långt skägg och keps (eller utan keps, då flint) så tveka inte att hojta.

Välkommen till stan!
Jag har ätit pannkaka!

2013-11-03 22:25
Tack för era tips!
Och korvkiosk, du får nog bajsa ner dig själv istället, vilket uppenbarligen inte vore ditt största problem :)

2013-11-12 18:22
Nämen SoifaBayo gråt lite mer då. Du sitter och gråter om vad jag skrivit till dig i varenda tråd. Det är konstruktiv kritik. Ta åt dig istället för att sitta här och böla.

2013-11-12 18:32
Varenda tråd? Du har inte skrivit nått till mig i trådarna, så vidare detta inte är en användare du har för att du ska kunna bete dig som en idiot utan att vara rädd för att bli bannad. Lite konstruktiv kritik till dig: att kalla någon för jävla hora är inte konstruktiv kritik. Just so you know.

Poet

2013-11-12 18:45
Lil Jay: Jobbar du? Pluggar? Bästa är att vara utåt, trevlig och cirkulera på ställen där det finns social interaktion. Var liksom inte rädd för att ta första steget. Jag vet hur det är, har flyttat runt några gånger i livet. Svårare också som kille, då tjejer brukar ha lite lättare att etablera relationer med varandra.

Kommer ihåg hur jag nervös jag var själv när jag bodde i Toronto och ville "fråga ut" (hahaha) en kille i mitt korpenlag i basket om vad han skulle göra i helgen och "... well if... you... wanted to watch the game or something" haha. Blev en av mina bättre vänner där borta :) Låter "bögigt" I know, men vi män måste bli bättre på att reach out till varandra utöver vad som är förväntat av oss i samhället.

At the gates of Eternity...
Poet

2013-11-12 18:47
Är det Clark som härjar igen?
At the gates of Eternity...

2013-11-12 19:07
BC99 skrev:
Är det Clark som härjar igen?

haha fan... jag tänkte precis samma tanke.

2013-11-13 18:18
Haha det är väl as-konstruktivt.