I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Butiksbiträde jobb i göteborg sökes!!

Övrigt - Blandat

   

2013-10-02 19:33

Butiksbiträde jobb i göteborg sökes!!

Hejsan , efter lite drygt 1 år som assisterande butikschef i Norge på en street & skate/snowboards klädesbutik så känner jag mig rätt klar med den staden som jag bor i. Staden har bara alkohol att erbjuda vilket är sjukt oskön hälsa, det är vääldigt dött och jag flyttade hit för att få det lugnt och hämta mig själv. Men efter drygt 1 år så känner jag mig klar och fortsätter jag bo här blir jag deprimerad, Jag är sjukt redo för en stor stad!!

Jag är ansvarig i butiken då bossen är borta, jag har ansvar för skor så allt om skor är jag kung på. Jag är ju fruktansvärt lust att fortsätta jobba i en sån klädaffär som jag jobbar på, för det är där jag har mitt ämne. Som skateboard åkare och snowboardåkare så använder jag dessa kläder och jag blir en ärlig och bra säljare efter detta. Men självklart HM, Carlings osv går också bra.


För att få koll på vilken butik jag tänker på så kan jag namedroppa märken jag säljer som ni kommer känna igen och därefter kanske ge lite tips på fina butiker.

Acapulco Gold ,Adidas, Arkaiv, Bits and Bobs, Björn Borg, Brixton, Carhartt, Cityfellaz
Converse, DC, Clarks, Dickies, Dovre, Dr. Martens, Dr. Denim, Eastpak, Fjällräven,Flat Top, HAN Kjøbenhavn, Havaianas, HUB, Insight, Johnny leave home, Kiwi, Levis, Majestic, Noodles, New Balance,New Era,Nike,Nixon,Nudie,Obey,Paez,Pedag,Penny Skateboards,Pointer,ShoeBiz,Rascals,The Hundreds,Timberland,Vans,Volcom,WeSC
WinWin.

Ja dessa var alla märken, Är det någon i göteborg som vet om något? som känner någon som jobbar i nån sån här klädaffär? eller någon som har hört av en bekant, eller vän? Snälla GÖTEBORG ( och ni andra som har koll på läget)!!! HJÄLP MIG <3

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix