I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

23-årig man söker kompisdejt i Göteborg.

Övrigt - Blandat

2013-08-13 17:27

23-årig man söker kompisdejt i Göteborg.

Hej whoa! Jag har flyttat till Göteborg nyligen till min flickvän. Ursprungligen kommer jag från Jönköping. Är det någon här som är intresserad att få nya bekanta, eller bara tycker det är kul att träffa nytt folk över en öl/kaffe whatever så är det här för er.

Om mig: Jag är 23 år gammal och bor i Frölunda. Jag är arbetslös, men söker en del jobb. På fritiden (läs all tid) gillar jag att träna, festa, lyssna på hiphop, läsa, men för det mesta bara hänga ute och ta det lugnt. Jag har lite humor, är vänlig, fattig, lite spirituell, och gillar att diskutera allt mellan himmel och jord och jag gillar katter.

Om dig: Du bör vara helst 20+ och bo i Göteborg. Ja, jag ställer inte mer krav än så.

Hör av er här i tråden, eller via pm om ni är blyga, så kan vi hitta på vad som helst.

Forever alone!

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2013-08-13 20:15
Du verkar trevlig! Jag hade gärna hängt med dig om jag bodde i göteborg ( och om din flickvän inte är svartsjuk ). Jag önskar dig lycka till att finna sköna polare :) Det kommer alltid, om inte förr så senare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2013-08-14 09:36
Inte det minsta blyg, jag kan va din vän.

2013-08-14 12:52
Jag kan vara blyg, men kan vara din vän ändå!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-08-15 21:11
Vad härligt att jag har fått så bra svar!

Synd bara att du inte bor i samma stad Sofia! Min flickvän är inte speciellt svartsjuk, bara lite.

Chokladocigg, vad härligt! Då får vi ses någon dag tycker jag!

Brazen, Vad modig av dig att skriva då. Jag är själv lite blyg. Vi får också hitta på något en fin dag!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Hangaround

2013-08-15 21:17
Tycker du ska hänga med på den kommande whoaträffen. Då får du sviiiiinmånga kompisdejter på en gång.

Moderator

2013-08-16 11:18
När jag flyttade till Stockholm för en massa år sedan fick jag alla mina första kompisar via whoaträffar. Det är där det händer.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-08-18 01:35
Jag kommer på whoaträffen! Men om någon vill ses i mindre grupp, så hade det varit roligt också!