I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

23-årig man söker kompisdejt i Göteborg.

Övrigt - Blandat

   

2013-08-13 17:27

23-årig man söker kompisdejt i Göteborg.

Hej whoa! Jag har flyttat till Göteborg nyligen till min flickvän. Ursprungligen kommer jag från Jönköping. Är det någon här som är intresserad att få nya bekanta, eller bara tycker det är kul att träffa nytt folk över en öl/kaffe whatever så är det här för er.

Om mig: Jag är 23 år gammal och bor i Frölunda. Jag är arbetslös, men söker en del jobb. På fritiden (läs all tid) gillar jag att träna, festa, lyssna på hiphop, läsa, men för det mesta bara hänga ute och ta det lugnt. Jag har lite humor, är vänlig, fattig, lite spirituell, och gillar att diskutera allt mellan himmel och jord och jag gillar katter.

Om dig: Du bör vara helst 20+ och bo i Göteborg. Ja, jag ställer inte mer krav än så.

Hör av er här i tråden, eller via pm om ni är blyga, så kan vi hitta på vad som helst.

Forever alone!

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.