I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömmer om whoaträffar.. eh vad händer med världen?

Övrigt - Blandat

   

2013-07-30 20:12

Drömmer om whoaträffar.. eh vad händer med världen?

För någon natt sen så drömde jag en sån där dröm när man är heelt säker på att det inte är en dröm, jag var helt säker på att jag var på denna träff. Jag drömde om såklart om whoa.

Drömmen utspelar sig i en stugby/ husområde. Jag åkte dit ensam, och var sjukt taggad inför att få träffa alla whoizarr. Jag och några andra var där först, jag hälsade på dessa killar fast jag kände inte igen dom, eller fick en känsla av att de där var ett par whoa användare, men jag hälsade på glatt presenterade mig och vi började diskutera om det skulle komma fler till denna träff. Vi tog oss en nyckel och jag fick dela rum med dessa.. Så vi började packa upp och sedan ta oss en titt runt där det skulle vara.

Efter ett tag börjar det droppa in mer och mer folk (från att vara 6 st till att de blev typ 45-50 poff sa det bara), och med min besvikelse så kände jag att de är ju fortfarande ingen riktig whoa kändis som kom till denna träff, folk började breakdansa och lyssna på musik, några började laga mat och andra började rita. Så jag tänkte för mig själv "det här känns ju inte helt rätt.. eller är de jag som har tappat det. Vars är alla kaxiga som ska diskutera och dryga?" Jag ville ju träffa dessa och kolla om dom var såna i verkligheten. Men jag är så oerhört lätt att anpassa mig så jag körde ju på, presenterade mig, men fick som inget whoa alis tillbaka bara ett namn.

Efter ett tag så var vi alla samlade och när jag sätter mig så träffar jag EN jag känner igen. Pendragon. Jävligt trevlig kille och det var han i drömmen också. Så jag hälsade och var superhappy att jag äntligen träffat nån jag visste var från whoa. Så jag frågade honom Varför jag inte känner igen nån? Då så kollade han på mig lite konstigt och sa "Känner du inte igen en enda person här?" och ser en tjej börjar skratta lite rakt i facet på mig. Jag svarade lite osäkert "nja.. ne? eller borde jag?" Sen så fick jag som inget svar om det var en whoaträff.. Alla började bara skratta och kollade konstigt på mig. Så jag blev lite mer och mer irriterad. Sen så kollar jag mig runt lite, börjar granska varenda person och inser att.. Jag har hamnat på en randomträff. Folk hade bara sagt att de var en whoa träff för dom tyckte att ordet Whoa var coolt. Så jag kände mig så jävla dum, blev bara irriterad, ville bara skrika å fråga om detta var ett jävla skämt eller.. Vilket det var.

Jag hade slösat pengar i onödan, jag fick inte träffa en enda förutom pendragon. Å när jag vaknade så var jag lite irrterad tills de slog mig "Det var bara en dröm". Jag blev lite gladare, men jag blev astaggad på en riktig whoaträff efter den drömmen.

Nån som brukar styra whoaträffar eller när är isåfall nästa?

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix