I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker boende STHLM

Övrigt - Blandat

   

2013-07-11 14:55

Söker boende STHLM

Hej! Har blivit antagen och kommer börja studera ljudteknik på SAE i Solna/Stockholm från och med november (Kan tänka mig tidigare inflytt) och söker därför ett rum i kollektiv/studentbostad etc.

För tillfället har jag en fast anställning inom sevice & kommunikation och kommer ta tjänsteledigt under en 12månaders period (ev 24månader), har inga problem m. ekonomin samt är ordningssam och hänsynsfull. Har under tidigare studieperioder delat bostad med människor och det har aldrig vart några problem.

Eftersom skolan jag blivit antagen till är väldigt intensiv kommer jag studera både kvällstid och dagtid, 10-22 och kommer m.a.o inte vara i bostaden särskilt mycket förutom om kvällar samt helgdagar.

Jag är 23 år gammal och musikintresserad/låtskrivare. Förutom de åker jag väldigt mycket snowboard och slalom samt gillar att gå på livespelningar etc. Bor för tillfället i min bostadsrätt i Luleå som kommer att vara uthyrd från och med 1a Oktober.

Har du/ni ett rum till övers i bostaden/kollektivet så får ni gärna höra av er. Annars är tips och länkar till olika bostadsrättsföreningar/studentbostäder/forum för kollektiv hjärtligt välkomna. Hittat till kollektiv24 men verkar inte vara allt för mycket aktivitet där.

Mvh, Johan

soundcloud.com/brormusk/sets